🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  2. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  4. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  5. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30879.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل پس از ۱۴۵۷ روز بالاخره کامپیوتر مک مینی جدید معرفی کرد

اپل در چهار سال اخیر توجهی به بروزرسانی کردن کامپیوترهای مک مینی نشان نمی داد، اما ظاهراً از سال ۲۰۱۴ تا امروز چندان هم بی کار نبوده است. این شرکت لحظاتی پیش در شهر نیویورک ...

اپل در چهار سال اخیر توجهی به بروزرسانی کردن کامپیوترهای مک مینی نشان نمی داد، اما ظاهراً از سال ۲۰۱۴ تا امروز چندان هم بی کار نبوده است. این شرکت لحظاتی پیش در شهر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - نیویورک از نسل جدید کامپیوترهای مک مینی پرده برداشت.

طبق اعلام اپل کامپیوترهای جدید به پردازنده های چهار - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - هسته ای نسل هشتم اینتل مجهز هستند که به مراتب از پردازنده دو هسته ای نسل چهارم در مدل قبلی پیشرفته تر است. حتی اگر بخواهید می توانید دستگاه را با پردازنده های ۶ هسته ای نیز سفارش دهید.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران

مک مینی های جدید از حافظه رم تا ۶۴ گیگابایت و حافظه داخلی SSD تا ۲ ترابایت پشتیبانی می کنند که برای بیشتر کاربران رقم مناسبی به حساب می آید. مک مینی های جدید ضمناً به چیپ امنیتی T2 نیز مجهز هستند.

بدنه مک مینی های جدید از صد درصد آلومینیوم بازیافتی ساخته شده و به رنگ خاکستری است که در - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - مک بوک های اخیر نیز مشاهده کرده بودیم. روی بدنه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - اما ترکیب جدیدی از درگاه ها به چشم می خورند: چهار درگاه USB-C با پشتیبانی از تاندربولت ۳، درگاه شبکه، دو درگاه USB-A و HDMI.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران

فروش مک مینی های جدید از هفته آینده در تاریخ ۷ نوامبر آغاز می - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - شود و نسخه پایه ۷۹۹ دلار قیمت دارد. ترکیب - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - سخت افزاری - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - که با پرداخت قیمت نسخه پایه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - به دست می آورید به این شرح است: پردازنده چهار هسته ای Core i3 ساخت اینتل، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD. بالاترین مدل نیز به پردازنده ۶ هسته ای Core i7 با قدرت ۴/۲ گیگاهرتز، ۶۴ گیگابایت حافظه رم، ۲ ترابایت حافظه SSD و درگاه اترنت ۱۰ گیگابیتی مجهز است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone