🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  2. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39621.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اچ پی امکان اجرای بازی از طریق اینترنت روی هر کامپیوتر ضعیفی را فراهم می کند

یکی از مشکلاتی که کاربران کامپیوتر های با سخت افزار ضعیف همواره با آن مواجه بوده اند عدم اجرای روان بازی بوده. حالا اچ پی قصد دارد این مسئله را با فراهم کردن استریم بازی ...

یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مشکلاتی که کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کامپیوتر های با سخت افزار ضعیف همواره با آن مواجه بوده اند عدم اجرای روان بازی بوده. حالا اچ پی قصد دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این مسئله را با فراهم کردن استریم بازی ها از روی یک کامپیوتر قدرتمند از طریق اینترنت فراهم آورد. بدین ترتیب کاربران می توانند از هر جای دنیا از قدرت کامپیوتر خانگی قوی خود بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برده و روی کامپیوتر ضعیف خود به بازی بپردازند.

اپلیکیشنی که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این کمپانی برای استریم معرفی کرده «Omen Game Stream» نام دارد و با کمک کمپانی «Parsec» توسعه داده شده. این اپ امکان استریم بازی ها با رزولوشن 1080p و نرخ 60 فریم در ثانیه را فراهم می کند.

پیش از این نیز برخی از شرکت ها - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از جمله انویدیا تلاش هایی را برای فراهم کردن امکان استریم بازی ها فراهم کرده بودند، ولی آن نمونه ها تنها به استریم در محدوده یک محیط، مثلاً خانه خلاصه می شدند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

در نمایشی که از قابلیت های این اپ توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اچ پی نشان داده شد، به نظر می رسید تجربه ای روان را در اختیار کاربران قرار دهد. البته قطعاً این نمایش در حالت کیفیت اینترنت ایده آل بود و انتظار می رود در شرایط معمول، تأخیر بیشتر، لذت استفاده از این قابلیت را کاهش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دهد.

اچ پی اعلام - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کرده که کاربران برای استفاده از این امکان نیاز به اینترنتی قوی دارند، البته هنوز به میزان پهنای باند مورد نیاز اشاره ای نشده؛ البته - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برخی از منابع به حداقل سرعت 25 مگابیت در ثانیه اشاره کرده اند. این اپ قرار است - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در بهار سال 1397 عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone