🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31145.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

مک بوک پرو با کارت گرافیک رادئون پرو وگا عرضه شد

همان طور که انتظار می رفت اپل مک بوک پرو را با کارت گرافیک رادئون پرو وگا از AMD به روز کرد. برای کارت گرافیک های جدید 2 گزینه پیش روی کاربران قرار دارد: پرو وگا ...

همان طور که انتظار می رفت اپل مک بوک پرو را با کارت گرافیک رادئون پرو وگا از AMD - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به روز کرد.

برای کارت گرافیک های جدید 2 گزینه پیش روی کاربران قرار دارد: پرو وگا 16 و پرو وگا 20. اپل اولین بار در رویداد معرفی مک بوک ایر رتینا در کنار مک مینی 2018 وعده چنین به روز رسانی را داده بود. اکنون می توان در فروشگاه آنلاین اپل مک بوک پرو 15 اینچی مجهز به تاچ بار را با کارت های گرافیک جدید خریداری کرد. البته این کارت ها تنها در بالاترین مدل مک بوک پرو قابل انتخاب خواهند بود.

اپل برای کارت گرافیک پرو وگا 16 هزینه ای 250 دلاری و برای پرو وگا 20 - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مبلغ 350 دلاری را طلب می کند. به عبارتی این مبلغ را باید به هزینه خرید بالاترین مدل با قیمت 2799 دلار اضافه کنید. پیش از این اپل کارت گرافیک این مدل مک بوک پرو را از رادئون پرو 550X به پرو 560X ارتقا داده بود که یک به روز - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - رسانی کوچک به حساب می آمد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

اپل در ماه گذشته میلادی گفته بود که کارت گرافیک جدید در مقایسه با مدل قبلی، در کارهای گرافیکی سنگین از جمله ویرایش ویدیو و رندر 3 بعدی تا 60 درصد سریع تر است. علاوه بر این AMD ادعا می کند نسل دوم فناوری حافظه های با پهنای باند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بالا (HBM2) که در این کارت ها به کار رفته در مقایسه با استاندارد GDDR5 برتری دارد و همچنین از نظر مصرف انرژی بهینه تر است.

همین حالا هم می توانید آی مک - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پرو با کارت گرافیک AMD وگا پرو 56 سفارش دهید یا با پرداخت 600 دلار اضافه تر مدل با کارت گرافیک وگا پرو 64 را انتخاب کنید. هر دو این مدل ها قدرت بالاتری در مقایسه با وگا 16 و 20 مک بوک پرو در اختیارتان می گذارند.

در انتها باید اشاره کرد که AMD کارت های گرافیک جدید مک بوک پرو را به طور سفارشی تولید کرده است و به این ترتیب احتمالاً بهبود کارایی قابل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - توجهی را ارائه خواهند داد.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به مک بوک - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ایر رتینای اپل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone