🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29083.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رکوردهای گینس: طولانی ترین پرواز با هاوربورد [تماشا کنید]

رکورد طولانی ترین پرواز با هاوربورد را فردی به نام فرانکی زاپاتا در ساحل Sausset-les-Pins فرانسه در سال ۲۰۱۶ میلادی به نام خود ثبت کرده است. این قهرمان فرانسوی توانست با پیمایش مسافتی برابر با ۲۲۵۲ ...

رکورد طولانی ترین پرواز با هاوربورد را فردی به نام فرانکی زاپاتا در ساحل Sausset-les-Pins فرانسه در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - سال ۲۰۱۶ میلادی به نام خود ثبت کرده است.

این قهرمان فرانسوی توانست با پیمایش مسافتی برابر با ۲۲۵۲ متر رکورد ۲۷۵.۹ متری قبلی را که متعلق به یک مخترع کانادایی بود بشکند و نامش را در کتاب رکوردهای گینس برای طولانی ترین - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - پرواز با هاوربورد به ثبت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - برساند.

زاپاتای ۳۷ ساله برای ثبت این رکورد نخست پنجاه متر از سطح آب فاصله گرفت و در حالی که ناوگانی از قایق ها و جت اسکی ها او را دنبال می کردند پرنده ای به نام Flyboard® Air را که توسط شرکت خودش (Zapata Racing) ساخته شده بود در آسمان به حرکت در آورد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان

این هاوربورد قادر است با بیشینه سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت در حداکثر ارتفاع ۳۰۴۸ متر در آسمان پرواز - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - کند.

زاپاتا در مصاحبه ای که بعد از ثبت این رکورد جهانی انجام - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - داد اعلام کرد که این کار حاصل تلاش یک عمر بوده است.

جالب است بدانید که همزمان با این اتفاق ویدیویی از پرواز آزمایشی هاوربورد Flyboard® Air در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - فضای مجازی منتشر شد که بالغ بر ۳ میلیون بازدید در یوتیوب داشت و بسیاری از افرادی که آن ویدیو را مشاهده کرده بودند نسبت به واقعی بودن آن ابراز - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - تردید کرده بودند.

شرکت سازنده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - این هاوربود نیز اعلام کرد که Flyboard® Air از نوعی واحد محرک مستقل برای پرواز استفاده می کند و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - میتواند تا ده دقیقه در هوا بماند.

فرانکی زاپا در سال ۲۰۱۴ رکورد بیشترین تعداد پشتک و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - وارو با جت پک آبی در یک دقیقه را به ثبت رسانده بود و دو سال بعد توانست رکورد طولانی ترین پرواز با هاوربورد را به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اصفهان استان اصفهان - نام خود بزند. در ادامه از شما دعوت می کنیم که ویدیوی هنرنمایی او را مشاهده نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone