🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43917.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید اپل برای استفاده از کنترل های حرکتی در پلتفرم واقعیت افزوده ARKit

اپل پس از معرفی پلتفرم واقعیت افزوده خود در کنفرانس WWDC امسال، و دریافت بازخوردهای مثبت از سوی کاربران، قصد توسعه فناوری های حوزه AR خود را داشته که این روند را می توان در ...

اپل پس از معرفی پلتفرم واقعیت افزوده خود در کنفرانس WWDC امسال، و دریافت بازخوردهای مثبت از سوی کاربران، قصد توسعه فناوری های حوزه AR خود را داشته که این روند را می توان در پتنت های ثبت شده توسط کمپانی ساکن کوپرتینو مشاهده کرد.

یکی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از جدیدترین پتنت های اپل در زمینه واقعیت افزوده، به یک دوربین سه بعدی با قابلیت - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - درک عمق تصویر اشاره دارد که برای تشخیص فرمان های حرکتی به کار گرفته خواهد شد. سیستم مورد بحث با دریافت داده های مربوط به - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نقاط بازتاب پرتو های نوری، از محیط اطراف یک «نقشه عمیق» تهیه می کند.

یکی از کاربردهای فناوری جدید، صدور فرامین حرکتی در بازی های تعاملی است

جالب است بدانید که در - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پتنت مذکور، مستقیماً به کاربرد فناوری تصویربرداری عمیق در انجام بازی ها اشاره شده است. در این پتنت آمده:« می توان از نقشه برداری عمیق در بازی های تعاملی استفاده کرد. به عنوان مثال کاربر می تواند در حال انجام بازی به وسیله دست خود، فرمان های حرکتی مختلفی را صادر کند و سیستم - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نیز با استفاده از نقشه برداری عمیق، این فرمان ها را شناسایی خواهد کرد.»

در نهایت لازم به ذکر است که اپل - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هنوز هدست VR - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اختصاصی خود را معرفی نکرده اما با در نظر گرفتن پتنت های قبلی این کمپانی، و همچنین دسترسی توسعه دهندگان به پلتفرم ARKit، احتمالاً در آینده ای نه چندان دور شاهد حضور پررنگ اپل در - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بازار رو به رشد واقعیت افزوده خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone