🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10707.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل اپیک گیمز اسکن تصاویر آی‌کلود اپل را نوعی جاسوس‌افزار برای دولت‌ها می‌داند

«تیم سویینی»، مدیرعامل اپیک گیمز که از اپل به خاطر طرح جدید اسکن تصاویر آی‌کلود انتقاد کرده، می‌گوید این سازوکار می‌تواند روش جدیدی برای اعمال نظارت‌های دولتی و نقض حریم خصوصی باشد. اپل چند روز ...

«تیم سویینی»، مدیرعامل اپیک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی - گیمز که از اپل به خاطر طرح جدید اسکن تصاویر آی‌کلود انتقاد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی - کرده، می‌گوید این سازوکار می‌تواند روش جدیدی برای اعمال نظارت‌های دولتی و نقض حریم خصوصی باشد.

اپل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی - چند روز پیش اعلام کرد که با مجموعه‌ای از ابزارها به مقابله به نشر محتواهای سوءاستفاده از کودکان (CSAM) می‌رود. به دنبال انتشار این خبر چهره‌های زیادی از جمله مدیر واتس‌اپ سخن به انتقاد از اپل گشودند و حالا سویینی مدعی شده که این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی - ابزار در آینده می‌تواند بستر نظارت‌های دولتی بر داده‌های کاربران را فراهم کند.

در برنامه جدید اپل قابلیت‌هایی به سرویس iMessage، سیری و Search اضافه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی - می‌شود و مکانیزمی برای اسکن تصاویر آی‌کلود در دسترس این شرکت قرار می‌گیرد. تیم سویینی در اظهارات جدید خود درباره این طرح می‌گوید: «تلاش زیادی کردم تا ماجرا را از نقطه نظر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی - اپل ببینم. ولی این راهکار در هر صورت نوعی جاسوس‌افزار دولتی است که با پیش‌فرض گناهکار بودن توسط اپل روی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی - دستگاه کاربران نصب می‌شود. اگرچه اپل کد این برنامه را نوشته، اما داده‌ها پس از اسکن برای دولت ارسال می‌شوند.»

مدیرعامل اپیک گیمز در ادامه افزود: «این سازوکار کاملا با سیستم‌های مدیریت محتوا در انجمن‌های - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی - عمومی و رسانه‌های اجتماعی فرق می‌کند. در آن‌جا پیش از آنکه اپراتور به‌طور عمومی از داده‌ها میزبانی کند، اطلاعات اسکن می‌شود تا شرکت از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی - هرچه نمی‌خواهد میزبانی نکند. ولی این‌جا بحث داده‌های خصوصی افراد در میان - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی - است.»

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی

البته اتهامات سویینی در بحث داده‌های شخصی کمی با سیستم - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی - اپل تفاوت دارد. اپل در این سیستم به جای بررسی مستقیم خود تصاویر هش ریاضی فایل‌هایی را بررسی می‌کند - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی - که روی آی‌کلود ذخیره شده‌اند. سپس این هش‌ها با پایگاه داده‌ای از هش تصاویر CSAM مقایسه می‌شوند و در صورت مشاهده تخطی مراتب امر به اطلاع مرکز ملی مقابله با سوءاستفاده از کودکان (NCMEC) می‌رسد.

سویینی می‌گوید اپل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی - برای - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی - فعال‌سازی پیش‌فرض آپلودهای آی‌کلود از «الگوهای تاریکی» استفاده و مردم را به گردآوری داده‌های ناخواسته وادار می‌کند. او مدعی است این شرکت به کاربر متذکر می‌شود که ایمیل iCloud.com بدون از دست دادن تمام خریدهایی که روی اکوسیستم اپل انجام داده‌اید، قابل حذف نیست.

مدیرعامل اپیک در پایان صحبت‌های خود می‌گوید: «آزادی مبتنی بر رویه عادلانه و دسترسی محدود دولت‌ها به وجود می‌آید. تهدید وجودی در این‌جا اتحادی نامقدس میان دولت و شرکت‌های انحصارطلبی است - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی - که جریان فعالیت‌های آنلاین و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کمیجان استان مرکزی - دستگاه‌های کاربران را کنترل می‌کنند و می‌خواهند تحت پوشش شرکت‌های خصوصی حقوق مبتنی بر قانون اساسی را دور بزنند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone