🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33163.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پلاس به خاطر نقص امنیتی به کار خود پایان می دهد

به دنبال افشای خطای امنیتی گوگل پلاس و در خطر افتادن داده های خصوصی صدها هزار کاربر این پلتفرم، گوگل اعلام کرده که تا ده ماه دیگر این سرویس را از دسترس کاربران خارج خواهد ...

به دنبال افشای خطای امنیتی گوگل پلاس و در خطر افتادن داده های خصوصی صدها هزار کاربر این پلتفرم، گوگل اعلام کرده که تا ده ماه دیگر این سرویس را از دسترس کاربران خارج خواهد کرد.

به گفته نشریه «وال استریت ژورنال» این مشکل امنیتی باعث شده اطلاعات خصوصی صدها هزار کاربر گوگل پلاس در معرض افشا قرار بگیرد؛ با این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زرین شهر استان اصفهان - حال - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زرین شهر استان اصفهان - گوگل به خاطر ترس از لطمه خوردن اعتبارش ترجیح داده در این باره سکوت کند. بر این اساس - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زرین شهر استان اصفهان - آسیب پذیری مذکور سه سال پیاپی ادامه داشته است. تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زرین شهر استان اصفهاناز سوی دیگر کمپانی آمریکایی مدعی است که این خطا را در اوایل سال جاری مرتفع کرده و حتی توسعه‌دهندگان شخص ثالث نیز به داده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زرین شهر استان اصفهان - ها دسترسی نداشته اند. هرچند علی رغم عدم وجود شواهد دقیق، امکان وقوع چنین رخداد ناخوشایندی رد نشده است:

ما حین توسعه گوگل پلاس معیارهای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زرین شهر استان اصفهان - امنیتی را مد نظر قرار داده ایم و از اینرو داده های لاگ API را - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زرین شهر استان اصفهان - تنها دو هفته ذخیره می کنیم، از اینرو - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زرین شهر استان اصفهان - قادر به شناسایی کاربرانی که تحت تاثیر این خطا قرار داشته اند، نیستیم. با این وجود تجزیه و تحلیل های صورت گرفته حاکی از این است که احتمالا ۵۰۰ هزار کاربر با - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زرین شهر استان اصفهان - این چالش مواجه شده اند.

ما به شواهدی مبنی بر اطلاع توسعه دهندگان از این باگ یا سواستفاده از از داده های کاربران دست پیدا نکرده ایم.

به گفته گوگل پلتفرم مذکور در هر حال از تعداد اندکی کاربر برخوردار بوده و مدت زمان بازدید ۹۰ درصد از این کاربران نیز کمتر از ۵ ثانیه است. با این حال گول پلاس کماکان در دسترس کاربران شرکتی قرار خواهد داشت و ویژگی های جدید نیز با تمرکز - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زرین شهر استان اصفهان - بر این دسته از کاربران منتشر خواهد شد.

این کمپانی حالا در حال تمرکز روی یک شبکه اجتماعی شرکتی ایمن است. اعلام این خبر در حالی که چند ساعت بیشتر از افشای آسیب پذیری گوگل پلاس نگذشته عجیب - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زرین شهر استان اصفهان - به نظر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر زرین شهر استان اصفهان - می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل اندام نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب یک سوالی دارم تعمیرچی بهشت زرین شهر تعمیرات داره
پاسخ: بله در بهشت شهر زرین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone