🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34170.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی لنوو از لپ تاپ یوگا C630 با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۰

لنوو که حضور پررنگی را در IFA 2018 برلین تجربه می کند، از دومین لپ تاپ مجهز به پردازه ARM در هفته جاری رونمایی کرد. این دستگاه که یوگا C630 WOS (WOS مخفف ویندوز مبتنی ...

لنوو که حضور پررنگی را در IFA 2018 برلین - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محمودآباد استان مازندران - تجربه می کند، از دومین لپ تاپ مجهز به پردازه ARM در هفته جاری رونمایی کرد.

این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محمودآباد استان مازندران - دستگاه که یوگا C630 WOS (WOS مخفف ویندوز مبتنی بر اسنپدراگون) نام دارد، نخستین لپ تاپ ویندوزی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۰ است که به صورت ویژه برای پی سی های همیشه متصل طراحی شده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محمودآباد استان مازندران - است. تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محمودآباد استان مازندران

نخستین دستگاه مبتنی بر ARM لنوو در واقع تبلتی هیبریدی بود اما یوگا C630 با بدنه آلومینیومی صیقل خورده کاملا در خانواده لپ تاپ ها جای - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محمودآباد استان مازندران - گرفته و در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محمودآباد استان مازندران - عین حال به لطف لولای انعطاف پذیر به تبلت هم تبدیل می شود.

یوگا C630 به نمایشگری ۱۳.۳ اینچی با پنل IPS و رزولوشن FHD مجهز شده که علاوه بر فرمان های لمسی با قلم دیجیتال هم سر سازگاری دارد. این دستگاه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محمودآباد استان مازندران - در دو پیکربندی مختلف و با ۴ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محمودآباد استان مازندران

پورت های در نظر گرفته شده هم مثل مدل C930 به دو درگاه USB-C، اسلات سیم کارت و جک هدفون محدود خواهد شد.

لنوو مدعی شده که یوگا C630 نسبت به مدل - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محمودآباد استان مازندران - قبلی Miix 630 نه تنها ۳۰ درصد کارایی بهتری دارد بلکه به لطف پردازنده ARM و باتری ۶۱ وات ساعتی ۲۵ درصد هم در مصرف انرژی صرفه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محمودآباد استان مازندران - جویی خواهد کرد. از آنجایی که این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محمودآباد استان مازندران - دستگاه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محمودآباد استان مازندران - به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۰ مجهز شده، قابلیت اتصال LTE برای اتصال به شبکه های موبایلی را نیز خواهد داشت. تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محمودآباد استان مازندرانابعاد دستگاه برابر با ۳۰۶ در ۲۱۶.۹ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محمودآباد استان مازندران - در ۱۲.۵ میلی متر بوده و وزن آن برابر با ۱.۲ کیلوگرم است. لپ تاپ جدید لنوو از آبان ماه و با قیمت ۸۵۰ دلار روانه بازار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محمودآباد استان مازندران - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جمانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر تعمیرگاه شما شهرک سرو محمود آباد محمودآباد سرویس میده.
پاسخ: بله در شهرک سرو محمود آباد شهر محمودآباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone