تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32730.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تقویت زبان با اپلیکیشن Knudge.me؛ بازی کنید و انگلیسی یاد بگیرید

شاید نشود برنامه‌‌های آموزش زبان را به دسته‌های مشخصی طبقه‌بندی کرد، ولی یک نکته مشترک در مورد تمام‌شان وجود دارد: یا برای «آموزش از صفر» طراحی شده‌اند یا می‌خواهند به آموخته‌های قبلی شما چیز جدیدی ...

شاید نشود برنامه‌‌های آموزش زبان را به دسته‌های مشخصی طبقه‌بندی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - کرد، ولی یک نکته مشترک در مورد تمام‌شان وجود دارد: یا برای «آموزش از صفر» طراحی شده‌اند یا می‌خواهند به آموخته‌های قبلی شما چیز جدیدی اضافه کنند.

Knudge.me را باید جزو دسته دوم بدانیم چرا که به وضوح برای افرادی طراحی شده که به زبان انگلیسی آشنایند، ولی این آشنایی به حدی نیست که بتوانند جمله‌های دلخواهشان را به راحتی بسازند و هنوز درک درستی از لغات و اصطلاحات این زبان ندارند. Knudge.me به جای آنکه چیزی را از صفر آموزش بدهد می‌خواهد که با تمرین و ممارست به دانسته‌های قبلی‌تان چیزهای جدیدی بیفزایید.

سازندگان اپ برای رسیدن به این هدف سه مسئله را محور تمرکز خود قرار داده‌اند. یکی این که مطابق «الگوریتم‌های علمی» پیش بروند، دانش را در درس‌های «کوتاه ولی مستمر» انتقال دهند و مفاهیم مهم را از طریق بازیوارسازی یا «گیمیفیکیشن» در ذهن کاربر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - جا بیندازند. نتیجه خلق اپلیکیشنی بوده که ضمن قرارگیری در فهرست برترین اپ‌های سال ۲۰۱۷ گوگل‌پلی موفق شده که میانگین امتیاز بسیار خوب ۴.۸ را از کاربران - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - اندروید دریافت کند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران

Knudge.me روش کار جالبی دارد. هر روز به شما سقلمه می‌زند و نوتیفیکیشن می‌فرستد که آموخته‌هایتان را برای یادگیری بهتر مرور کنید. اما - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - این آموخته‌ها چه هستند؟ در درجه اول آشنایی با لغات جدید، و در درجات بعدی اصطلاحات انگلیسی، افعال دو قسمتی و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - کلماتی که به خاطر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - شباهت زیاد معمولا اشتباهی به جای همدیگر به کار می‌روند.

آشنایی با لغات جدید در Knudge.me سه سطح دارد. از سطح مبتدی تا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - متوسط و پیشرفته، کلمات جدیدی یاد می‌گیرید و پله پله پیشرفت می‌کنید. یک نکته خوب در مورد اپلیکیشن هم این که کلمات را به صورت اینفوگرافیک آموزش می‌دهد. به این شکل که در کنار توضیح کلمه، تصویر متناسبی هم قرار گرفته. بنابراین می‌توانید معنای کلمه را با نگاه کردن به تصویر راحت‌تر به خاطر بسپرید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران

این روزها گیمیفیکیشن کاربردهای زیادی پیدا کرده. حتی شرکت‌های تبلیغاتی هم برای ارائه آگهی‌های مؤثر به این شیوه روی آورده‌اند. بنابراین عجیب نیست که Knudge.me هم به عنوان یک اپ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - آموزش زبان از گیمیفیکیشن استفاده کند؛ به معنای دقیق‌تر استفاده از بازی و سرگرمی برای آنکه آموزش بهتری به شما بدهد. برای همین بعضی آزمون‌های این اپلیکیشن به شکل سؤال و جوابند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - و بعضی‌ دیگر به شکل مسابقه و بازی.

طبیعتا بازی‌ها هم مفرح‌ترند و هم مفاهیم را بهتر به شما یاد می‌دهند. مثلا در یکی از جذاب‌ترین این بازی‌ها، بالنی از بالای صفحه به سمت پایین حرکت می‌کند و شما باید با انتخاب گزینه درست مانع سقوط بالن - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - شوید. یا مثلا در یک بازی دیگر به اسم Echo، باید کلمه‌ گفته شده توسط گوینده را تشخیص داده و املای درست آن را در جای خالی بنویسید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران

کمی که با اپلیکیشن کار کنید، متوجه می‌شوید که این سیستم بازی و سرگرمی چقدر خلاقانه‌است و به ارتقای مهارت‌های زبان‌تان کمک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - می‌کند. Knudge.me با همین سبک و سیاق می‌تواند شما را به سطحی برساند که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - برای آزمون‌هایی مثل آیلتس و تافل و حتی سطوح بالاتری مثل GRE هم آماده شوید. هر چند که برای رسیدن به این سطوح باید حق اشتراک اپلیکیشن را بپردازید.

Knudge.me فقط تا حد مشخصی اجازه می‌دهد که به طور رایگان از آموزش‌ها استفاده کنید. وقتی به سطح مشخصی رسیدید، از آن به بعد بایستی حق اشتراک بدهید که ماهیانه ۳ یورو هزینه برایتان در پی دارد. اما در صورت استفاده از نسخه Pro اپلیکیشن دیگر محدودیتی در انتخاب دروس نخواهید داشت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - و لازم نیست برای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - باز شدن درس‌های جدید منتظر بمانید.

اگر احساس می‌کنید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - که دایره - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - لغات انگلیسی‌تان نیاز به تقویت دارد، بد نیست که شیوه خاص و منحصر به فرد Knudge.me را امتحان کنید. شاید سماجت این اپلیکیشن در یاد دادن زبان برایتان به انگیزه‌ای تبدیل شد که وقت‌های خالی‌ تان را به تقویت زبان اختصاص دهید. Knudge.me را می‌توانید همین حالا و به رایگان برای iOS - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - و اندروید دانلود کنید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران

Knudge.me

سازنده: Knudge.me قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 80 / 11.7 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone