🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25287.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

پوکو X2 هفته آینده با نمایشگر 120 هرتزی معرفی می‌شود

پوکو پس از جدایی از شیائومی و تبدیل شدن به یک برند مستقل، به زودی اولین گوشی خود به نام پوکو X2 را با ویژگی های قابل توجه رونمایی خواهد کرد. پوکو X2 با تأکید ...

پوکو پس از جدایی از شیائومی و تبدیل شدن به یک برند مستقل، به زودی اولین گوشی خود به نام پوکو X2 را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - با ویژگی های قابل توجه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - رونمایی خواهد کرد.

پوکو X2 با تأکید - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - روی نرخ رفرش بسیار بالا برای گیمینگ در توییتر معرفی شد. پوکو در اقدامی تبلیغاتی، لندینگ پیج اختصاصی برای این محصول طراحی کرده که اگر با موبایل از آن بازدید شود، ابزاری برای اندازه گیری نرخ رفرش روی نمایشگر نقش می بندد.

پوکو با این ابزار نرخ رفرش 90 هرتزی محصولاتی مثل وان پلاس 7T و پیکسل 4 را نیز به سخره می گیرد. این یعنی نمایشگر پوکو X2 به احتمال زیاد نرخ رفرش 120 هرتزی دارد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان

پوکو X2 از دوربین 64 مگاپیکسلی (سنسور IMX686 سونی) برخوردار است. این دوربین در شیائومی ردمی K30 پرو نیز به کار رفته و به نظر می رسد محصول جدید پوکو علاوه بر دوربین، از لحاظ سخت افزاری نیز اشتراکات - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - زیادی با پرچمدار شیائومی دارد.

گوشی مورد بحث چیپست اسنپدراگون خواهد داشت که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - توسط سیستم خنک کنندگی مایع دمای آن در سطح بهینه باقی می ماند. هنوز نوع چیپست مشخص نشده ولی پیش بینی می شود اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - 865 و یا حتی اسنپدراگون 765G باشد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان

انتظار می رود پوکو X2 همانند پوکو F1 قیمت رقابتی داشته باشد. البته یک سال و نیم از تاریخ عرضه پوکو F1 می گذرد و بازار موبایل با انواع و اقسام گوشی های - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - جدید اشباع شده؛ بنابراین باید دید پوکو می تواند تجربه موفق پوکو F1 را تکرار کرده و توجه کاربران را به خود جلب کند؟ پاسخ این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - سؤال هفته آینده مشخص می شود.

پوکو X2 سه شنبه هفته آینده (15 بهمن) در دهلی نو رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تابان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ احیانا مولوی جوانرود تعمیرات دارید
پاسخ: بله در مولوی شهر جوانرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone