تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32731.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

حتی نوجوانان هم نسبت به مدت زمان استفاده خود از موبایل های هوشمند نگرانند

مرکز تحقیقاتی Pew اخیراً گزارشی درباره نوجوانان و میزان استفاده آنها از دیوایس های هوشمند منتشر کرده است. به صورت خاص، 54 درصد از نوجوانان (بین سن 13 تا 17 سال) نسبت به میزان زمانی ...

مرکز تحقیقاتی Pew اخیراً گزارشی درباره نوجوانان و میزان استفاده آنها از دیوایس های هوشمند منتشر کرده - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است. به صورت خاص، 54 درصد از نوجوانان (بین سن 13 تا 17 سال) نسبت به میزان زمانی که صرف - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - موبایل هوشمند خود می کنند نگران هستند و دو سوم والدین هم احساس می کنند که فرزندان شان زمانی بیش از حد را به موبایل های هوشمند اختصاص می دهند.

نکته جالبی که در - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این گزارش به چشم می خورد آن است که نگرانی ها - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در این باره، صرفاً به افراد بزرگسال محدود نمی شود. 52 درصد از نوجوانان آمریکایی می گویند که روش هایی را برای کاهش مدت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - زمان استفاده خود از موبایل های هوشمند به کار بسته اند. به همین شکل، 57 و 58 درصد از نوجوانان نیز به ترتیب میزان استفاده از شبکه های اجتماعی و بازی های ویدیویی را محدود کرده اند. در این بین والدین هم بیکار ننشسته اند و 58 درصد از آنها، فرزند خود را با محدودیت مواجه کرده اند.

احتمالاً برای هیچکس جای تعجب نداشته باشد که افراد بالغ هم با مشکلات زیادی در میزان استفاده از موبایل های هوشمند مواجه اند؛ زیرا 36 درصد از بزرگسالان نسبت به زمانی که صرف موبایل - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می کنند - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نگران هستند. به صورت معکوس، نوجوانان هم به استفاده بیش از حد والدین یا قیم خود از موبایل اعتقاد دارند. در واقع 51 درصد - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از آنها می گویند که برقراری مکالمه با بزرگسالان، به خاطر پرتی حواس او به یک موبایل دشوار است.

همه ما روز به روز از خطرات اعتیاد به موبایل های هوشمند با خبر تر می شویم و این گزارش نشان می دهد که چطور نوجوانان آگاه، در حال مدیریت حواس پرتی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های دیجیتالی خود هستند. گوگل، فیسبوک، اپل و دیگر کمپانی های بزرگ تکنولوژی هم اکنون مشغول کار روی ابداعاتی هستند که می تواند به کاهش استفاده از موبایل های هوشمند منجر شود. گرچه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مشخص است که این مشکل به این زودی ها حل نخواهد شد، اما دانستن میزان آگاهی کمپانی ها و نیز - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - عموم مردم - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در این باره، می تواند نویدبخش آینده ای بهتر باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone