🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33268.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

این ربات هزارپا می‌تواند یک مینی‌بوس را جابجا کند

محققان ربات کوچک جدیدی توسعه داده اند که با استفاده‌ از پاهای بیشمارش همانند هزارپا دارو را به داخل بدن انسان منتقل می‌کنند. پژوهشگران مدعی شده اند که تکنولوژی به خصوص بکار رفته شده در ...

محققان ربات کوچک جدیدی توسعه داده اند که با استفاده‌ از پاهای بیشمارش همانند هزارپا دارو را به داخل بدن انسان منتقل می‌کنند. پژوهشگران مدعی شده اند که تکنولوژی به خصوص بکار رفته شده در ربات هزارپا موجب شده قدرتی معادل بلند کردن یک مینی‌بوس بزرگ را در اختیار داشته باشد.

علاوه بر این ربات یاد شده قادر است کارایی خود را در محیط سخت و حتی با غوطه ور شدن در خون یا مخاط، به راحتی مسافت‌هایی طولانی در بدن را بپیماید. آنچه این ربات را از موارد مشابه با خود مجزا می‌کند پاهای بلند باریک و یک میلیمتری آن است که بسیار به مو‌های ریز شباهت دارد.

تحقیقات نشان می دهد پاهای باریک ربات هزارپا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قائمشهر استان مازندران - سطح تماسش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قائمشهر استان مازندران - را به شدت کاهش می‌دهد و موجب می‌شود که اصطحکاکش با دیواره‌ها را پایین آورد. آزمایشات نشان می‌دهد که این مسئله موجب شده حرکت این ربات نسبت مدل‌های بدون عضو تا ۴۰ برابر اصطحکاک کمتری در سطوح خشک یا تر ایجاد می‌کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قائمشهر استان مازندران

تیم تحقیقاتی یاد شده سعی کرده‌اند با مطالعه ساختار پاهای هزاران گونه جانوری به بهترین مدل موجود - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قائمشهر استان مازندران - پی ببرند تا بتوانند گزینه مطلوبی برای ربات ریز خود پیدا کنند.

پژوهشگران با توسعه این ربات سعی دارند که روش مناسبتری برای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قائمشهر استان مازندران - انتقال دارو به تمامی اعضای بدن پیدا کنند. بدین صورت دیوایس یاد شده می‌تواند از طریق بلعیدن یا وارد شدن از طریق پوست، مواد دارویی مناسب را به تمامی اعضای بدن وی انتقال دهد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قائمشهر استان مازندران

تست‌های انجام شده اثبات کرده که ربات هزارپا می‌تواند تا وزنی ۱۰۰ برابر سنگینی خود را حمل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قائمشهر استان مازندران - کند. از لحاظ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قائمشهر استان مازندران - مقایسه می‌توان قدرت این ربات را به یک مورچه تشبیه کرد که در واقع قویترین طبیعت به شمار می‌رود.

پیش از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قائمشهر استان مازندران - این گزارش شده بود که پزشکان تکنولوژی مفیدی برای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر قائمشهر استان مازندران - دسترسی به نقاط خاصی از بدن طراحی کرده اند که پیش‌تر رسیدن به آنها بدون جراحی ممکن نبود. به نظر می رسد که این ربات ۰.۱۵ در ۰.۶۵ میلیمتری بتواند با ویژگی طراحی شده، کارایی مفیدی از خود بر جای بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone