تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33066.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه‌ی ابعاد LG V40 تینکیو با رقبای پرچمدار

تلفن هوشمند ال جی V40 معرفی شده و حالا خودش را در رقابت با پرچمداران قدرتمندی همچون سامسونگ گلکسی نوت ۹ می‌بیند. با اندازه تصویر ۶.۴ اینچی و نسبت ابعاد تصویر 9:19.5 و همچنین بهره‌مندی ...

تلفن هوشمند ال جی V40 معرفی شده و حالا خودش را در رقابت با پرچمداران قدرتمندی همچون - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سامسونگ گلکسی نوت ۹ می‌بیند. با اندازه تصویر ۶.۴ اینچی و نسبت ابعاد تصویر 9:19.5 - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و همچنین بهره‌مندی از حاشیه‌های نازک در صفحه نمایش خود، - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این تلفن هوشمند به دنبال عرض اندام است.

شرکت کره ای برای تولید این محصول از شیشه و فلز استفاده کرده و گواهی های IP68 برای جلوگیری از نفوذ آب و همچنین مقاومت در مقابل سقوط با استاندارد ارتش، نشان دهنده بدنه ای مستحکم در کنار طراحی ظریف هستند.

در تصاویری که در ادامه می‌توانید به مشاهده‌شان بپردازید؛ اندازه‌ی تلفن هوشمند جدید ال جی با همه‌ی پرچمداران رقیب مقایسه شده و اطلاعات جزئی تری در زیر هرکدام از عکس‌ها درج شده اند. خوشبختانه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به لطف کاهش حاشیه نمایشگرها امروزه می توان موبایلی با صفحه نمایش بزرگ را در بدنه ای کوچکتر جای داد؛ با این حال هنوز هم بدنه ای با - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ابعاد مناسب - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - یکی از موارد مهم برای خریداران به شمار می رود، بنابراین بدون فوت وقت، به سراغ عکس‌های مربوط به این مقایسه می‌رویم:

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
مقایسه‌ی اندازه تصویر LG V40 تینکیو با سامسونگ گلکسی نوت ۹، آیفون XS و آیفون XS Max
تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
مقایسه‌ی اندازه تصویر LG V40 تینکیو با LG V30، سامسونگ گلکسی S9 و سامسونگل گلسی S9 پلاس
تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی
مقایسه‌ی اندازه تصویر LG V40 تینکیو با LG G7 تینکیو، OnePlus 6 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از تلفن همراه جدید شرکت ال جی مشاهده کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone