🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25172.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

پیشگیری پزشکی در محصولات اپل؛ تیم کوک از آینده بهداشت و درمان می‌گوید

اپل در حال توسعه فناوری هایی شبیه به پایش قلب اپل واچ است که مشکلات سلامتی کاربر را در مراحل اولیه شناسایی کرده و به وی هشدار می دهند. به گفته تیم کوک مشارکت اپل ...

اپل در حال توسعه فناوری هایی شبیه به پایش قلب اپل واچ است که مشکلات سلامتی کاربر را در مراحل اولیه شناسایی کرده و به وی هشدار می دهند.

به گفته تیم کوک مشارکت اپل در حوزه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - سلامت فردی به قابلیت پایش ضربان ساعت هوشمند این شرکت محدود نمی شود و آنها در حال کار روی فناوری پیشگیری پزشکی هستند. اپل واچ با تکیه بر ECG داخلی توانایی تشخیص ریتم نامنظم قلب را داشته و تاکنون جان چندین را نفر را نجات داده است. بسیاری از ویژگی های نظارتی این گجت از جمله - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - تشخیص AFib در دسته ابزارهای پیشگیری قرار - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - می گیرند که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - در کاهش هزینه درمان نیز به کاربران کمک می کند. کوک در این باره گفت:

سلامتی و فناوری در حوزه ابزارهای پیشگیرانه با هم انطباق زیادی دارند و از نظر من این ویژگی ها به بهبود کیفیت زندگی همه ما - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - کمک خواهند کرد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان

تیم کوک همچنین تاکید کرد که با تعبیه فناوری های سلامتی رایج می توان ریسک ها را پیش از رسیدن به مراحل پیشرفته شناسایی کرده و هزینه مراقبت های سلامتی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - را به شکل چشمگیری کاهش - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - داد:

در حوزه مراقبت بهداشتی بخش عمده ای از هزینه ها صرف - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - مواردی می شود که در مراحل اولیه شناسایی نشد اند. پروژه هایی که ما در حال کار روی آن هستیم هرچند هنوز در فازهای اولیه هستند اما در این زمینه کمک زیادی خواهند کرد.

هرچند این فناوری ها هنوز معرفی نشده اند اما - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - تردیدی نیست که اپل سرگرم توسعه نوآوری های سلامت محور است. برای مثال - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - یکی از پتنت های این شرکت به شرح ابزاری در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - اپل واچ می پردازد که توانایی تشخیص پارکینسون و علائم لرزش را دارد. موارد مشابه مثل اپ Dose - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - برای یادآوری مصرف دارو - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر مینودشت استان گلستان - و رهگیری چرخه قاعدگی نیز در watchOS 6 ارائه شده اند.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به اپل واچ سری 5

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone