🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25159.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

تعطیلی یکی از زیرمجموعه های آواست که اطلاعات کاربران را می فروخت

چند روز پس از آنکه مشخص شد شرکت نرم افزاری آواست دیتای مربوط به مرور وب کاربرانش را جمع آوری و آنها را به شرکت های تبلیغاتی می فروشد، این شرکت اعلام کرد، یکی از ...

چند روز پس از آنکه مشخص شد شرکت نرم افزاری آواست دیتای مربوط به مرور وب کاربرانش را جمع آوری و آنها را به شرکت های تبلیغاتی می فروشد، این شرکت اعلام کرد، یکی از زیرشاخه های خود را که دست به چنین کاری زده تعطیل می کند.

Ondrej Vlcek مدیرعامل آواست در پستی وبلاگی اعلام کرد که «فورا» به جمع آوری اطلاعات و فرایندهای کاری Jumpshot که جزو زیر مجموعه هایش - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است خاتمه می دهد. آواست حرفی از برنامه هایش برای انتقال صدها کارمند سرگردان شرکت Jumpshot به موقعیت کاری جدید مطرح نکرد و این به احتمال زیاد میتواند به معنای اخراج آنها باشد.

Vlcek در ادامه نوشت:

حفاظت از اطلاعات مردم اصلی ترین اولویت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آواست به شمار می رود و این اصل باید در تمام فعالیت ها و محصولات ما در نظر گرفته شود. لذا هرچیزی که خلاف این اصل باشد غیرقابل قبول خواهد بود.

به همین خاطر نیز من با همراهی هیئت مدیره تصمیم گرفتیم که به جمع - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آوری دیتا توسط Jumpshot خاتمه دهیم و فرایندهای کاری آن را - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - فورا متوقف کنیم.

طبق گزارشی که حاصل همکاری مشترک دو نشریه مادربرد و PCMag بود آواست دیتای مرور وب توسط کاربرانش را از طریق نرم افزارهای آنتی ویروس خود جمع آوری می کرد. این دیتا نیز شامل سرچ های گوگل، جستجوی موقعیت های مکانی، آدرس - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - های بازدید شده و بسیاری موارد دیگر میشد. البته آواست - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ادعا کرده که از این اطلاعات نمی توان برای شناسایی اشخاص استفاده کرد اما یکی از کارشناسانی که در این رابطه با مادربرد مصاحبه کرده مدعی است که چنین - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - امکانی وجود دارد.

گوگل و مایکروسافت از مشتریان این اطلاعات بوده اند

در مقابل Jumpshot نیز ادعا کرده که این دیتا مربوط - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به بیش از ۱۰۰ میلیون گجت می شود و برخی از بزرگ ترین شرکت های دنیا از جمله گوگل، مایکروسافت و پپسی مشتری این اطلاعات هستند. اما در مورد کاربرد این اطلاعات هم باید بگوییم که Jumpshot آنها را همراه با محصولات مختلف خود [که یکی از آنها نیز All Click Feed نام داشت] در اختیار مشتری هایش قرار می داد و مشتری مثلا می توانست ببیند که کاربران روی کدام دامنه های اینترنتی کلیک می کنند. گفته میشود این مشتری ها مبالغ میلیونی را بابت خرید چنین اطلاعاتی به Jumpshot پرداخت کرده اند.

با آنکه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آواست اعلام کرده به فعالیت Jumpshot خاتمه می دهد، Vlcek در توضیحاتش به توصیف نحوه جمع آوری اطلاعات کاربران پرداخته و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تاکید کرده که این شرکت به صورت - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مستقل فعالیت می کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ارنواز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوبید؟ سایت ***** لباسشویی کرال TFW -28414 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت مشکین شهر اردبیل مجتمع فرهنگیان تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone