🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25173.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به SSD‌های بایوستار؛ متنوع و خوش قیمت

بایوستار که در سال 1986 تأسیس شده در سال های اخیر با عرضه مادربردها و کارت های گرافیک در بازار ایران حضور داشته است. این برند تایوانی SSDهای متنوع در مدل های 2.5 اینچی و ...

بایوستار که در سال 1986 تأسیس شده در سال های اخیر با عرضه مادربردها و کارت های گرافیک - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - در بازار ایران حضور داشته است. این برند تایوانی SSDهای متنوع در مدل های 2.5 اینچی و M.2 PCIe را روانه بازار کرده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - که پای آنها به بازار ایران هم - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - باز شده است. در این مطلب نگاهی داریم به انواع مدل های عرضه شده در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - کشور.

بایوستار در ایران دو رده محصول را برای SSDهای 2.5 اینچی روانه بازار ایران کرده است. سری S120 در رده مدل های پرچمدار 2.5 اینچی به شمار می آیند و سری 100 مدل های اقتصادی هستند. علاوه بر این، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - دو سری M500 و M700 با درگاه های M.2 PCIe عرضه شده اند.

SSDهای 2.5 اینچی سری S100 و S120تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان

سری S100 در مدل هایی با - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - ظرفیت های متنوع از 120 تا 512 گیگابایت تولید می شود و سرعت خواندن تا 550 مگابایت بر ثانیه و نوشتن 480 - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - مگابایت بر ثانیه ای دارد. SSDهای سری S100 به گونه ای طراحی شده اند که فاقد هر گونه پیچ هستند تا به گفته بایوستار آسیب های ناشی از ضربه خوردن SSD به حداقل کاهش یابد. محصولات این سری همچنین از طراحی برد 6 لایه بهره می برند که به ادعای سازنده کارکرد مطمئن SSD حتی در زمان بار کاری شدید را به همراه دارد. از دیگر ویژگی های این سری باید به تحمل دمای 0 تا 70 درجه سانتیگراد حین کارکرد اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان

مدل های سری S120 در ظرفیت های 128، 256 و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - 512 گیگابایتی و یک ترابایتی روانه بازار می شوند و سرعت خواندن آنها تا 550 مگابایت بر ثانیه است و به سرعت نوشتن تا 525 مگابایت بر ثانیه دست پیدا می کند. به گفته بایوستار تمامی مدل های سری S120 از چیپ های حافظه سه لایه (TLC) بهره می برند. این سری - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - به طور ویژه برای گیمرهایی طراحی شده اند که به دنبال کاهش زمان لود شدن بازی های و بهبود کارایی هستند. به گفته بایوستار سری S120 همچنین برای آن دسته از تولید کنندگان محتوا مناسب است که سرعت، قابلیت اعتماد، بازدهی، قابلیت حمل و قیمت به صرفه را در کنار هم می خواهند.

سری S120 هم مشابه سری S100 از بردهای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - 6 لایه بهره می برد که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - به گفته بایوستار دوام بالاتر را به همراه دارد. دمای قابل تحمل حین کارکرد این سری هم 0 تا 70 درجه سانتیگراد است.

اس‌اس‌دی M.2 PCIe سری M700

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان

اگر مادربرد لپتاپ یا PC شما به درگاه  M.2 - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - PCIe مجهز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - شده می توانید مدل های سری M700 با ابعاد 2280 را انتخاب کنید که در ظرفیت های 256 و 512 گیگابایت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - و نیز یک ترابایتی تولید شده اند. حداکثر سرعت خواندن و نوشتن این سری به ترتیب به 2000 و 1650 مگابایت بر ثانیه می رسد و به این ترتیب - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - در بین میان رده های بازار به حساب می آید.

تمامی مدل های این سری با درگاه های PCI-E Gen3 x4 سازگار هستند و قابلیت کارکرد در دمای 0 تا 70 درجه سانتیگراد را دارند. از دیگر مشخصات سری M700 باید به پشتیبانی از NVMe v1.3 و رمزنگاری AES256 اشاره کرد.

اس‌اس‌دی M.2 PCIe سری M500

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان

سری M500 در مقایسه با M700 - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - سرعت پایین تری دارد اما در عوض به یک هیت سینک زیبا با طراحی خاص برش های - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - الماس شکل مجهز شده تا کارکرد پایدار SSD در کنار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - افزایش طول عمر آن تضمین شود. این مدل با ابعاد 2280 و در ظرفیت های 128 گیگابایت تا یک ترابایت تولید شده و با درگاه PCI-E Gen3 x2 (با سرعتی پایین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - تر از درگاه X4 پشتیبانی شده توسط سری M700) سازگار است. به گفته بایوستار حداکثر سرعت خواندن و نوشتن به 1700 و 1100 مگابایت بر ثانیه می رسد. سری M500 همچنین به رم DDR3 یا DDR3L برای فرایند کش کردن مجهز شده تا کارایی SSD در مقایسه با مدل های فاقد رم افزایش یابد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان

یکی از قابلیت های - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - جالب این مدل مجهز شدن به LED ویژه ای است که شرایط کارکرد دمای SSD را با سه رنگ سبز (خنک)، زرد (استاندارد) و قرمز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - (گرم) نمایش می دهد. علاوه بر این یک LED دیگر هم در زمان رد و بدل شدن داده ها به رنگ آبی، روشن می شود. دیگر مشخصات این سری شامل پشتیبانی از NVMe v1.2 و رمزنگاری AES256 هستند.

SSDهای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - بایوستار با گارانتی سایبر عرضه شده اند. برای خرید این محصولات می - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - توانید به فروشگاه آترامارت مراجعه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر فریمان استان خراسان - کنید.

در صورتی که با اصطلاحات و انواع فرم فکتورهای SSDها آشنایی ندارید پیشنهاد می کنیم مطلب ویژه دیجیاتو در مورد راهنمای خرید هوشمندانه SSD را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone