🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25176.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

متهم ردیف اول پرونده سکه ثامن به پانزده سال حبس و مجازات تکمیلی محکوم شد

وکیل مدافع شاکیان پرونده سکه ثامن اعلام کرد رای بدوی پرونده ثامن امروز ابلاغ شده و بر اساس آنچه که در رای صادره آمده، علاوه بر مجازات اصلی متهم ردیف اول که شامل ۱۵ سال حبس ...

وکیل مدافع شاکیان پرونده سکه ثامن اعلام کرد رای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - بدوی پرونده ثامن امروز ابلاغ شده و بر اساس آنچه که در رای صادره آمده، علاوه بر مجازات اصلی متهم ردیف اول - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - که شامل ۱۵ سال حبس و جزای نقدی و رد مال است؛ مجازات تکمیلی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - برای متهم ردیف اول نیز در نظر گرفته شده است.

«رسول کوهپایه زاده» در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرده که متهم این پرونده پس از حبس پانزده ساله به مدت دو سال نیز به یکی از نقاط دور افتاده تعبید شده و از هر گونه فعالیت در زمینه مرتبط با ارز و سکه و طلا در بستر آنلاین و فیزیکی به مدت دو سال محروم شده است. به گفته کوهپایه زاده اعمال مجازات تکمیلی با توجه به سابقه متهم و اقدامات مجرمانه انجام شده است.

شهریور ماه سال گذشته بود که سکه ثامن، یکی از بزرگترین سایت‌های خرید و فروش آنلاین سکه و طلا با صدور اطلاعیه‌ای رسماً اعلام ورشکستگی کرد. اما این پایان کار برای صاحبان این سایت نبود و چند روز بعد پلیس فضای تولید و تبادل - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - اطلاعات ناجا در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی، خواستار مسدود کردن تمامی حساب‌های مدیران سکه ثامن بر حسب دستور مقام قضایی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - شد.

بعد از اینکه اخباری پیرامون فرار متهم ردیف اول منتشر شد، اعتراض شاکیان بیشتر و بیشتر شده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - و خواستار شفافسازی مساله شدند و در نهایت در هفتم مهر ماه سال ۹۷ بود که فرار متهم تایید شد اما تاکید شد که  تمام حساب‌ها و اموالش از جمله املاک و تعدادی اتومبیل گران قیمت توقیف شده‌است.

تنها چند روز پس از اعلام این خبر نیروی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - انتظامی اعلام کرد که توانسته فرهاد زاهدی فر مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ثامن معروف به «سکه ثامن» را از طریق همکاری با پلیس فتا و پلیس بین‌الملل دستگیر کرده و او را به کشور بازگرداند و در همان روز همسر متهم نیز شناسایی و از خارج - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - کشور به ایران بازگردانده شد.

گفته می‌شود سکه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - ثامن اولین پرونده تشکیل شده برای متهم زاهدی فر نبوده چرا که او پیش تر کسب و کارهای مشابه را با همین شیوه مدتی انجام داده و سپس اعلام ورشکستگی می کرده است.

گزارش‌های حکایت از این دارد که - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - در نهایت با پیگیری‌های چند جانبه شاکیان و وکیل این پرونده، تابستان امسال طلب مالباختگان پیش از برگزاری دادگاه پرداخت شده است. می‌توانید برای مطالعه بیشتر درباره حواشی پرونده سکه ثامن و شرح حال وقایع رخ داده در این پرونده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خدابنده استان زنجان - را از این لینک بخوانید و اخبار حواشی آن را در این لینک دنبال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone