🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25167.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

بوئینگ ۷۳۷ مکس تا اواسط ۲۰۲۰ پرواز نخواهد کرد

روز سه‌شنبه کمپانی بوئینگ اعلام کرد هواپیمای ۷۳۷ مکس این شرکت تا اواسط سال ۲۰۲۰ در هیچ پروازی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. این زمان‌بندی جدید تاخیر قابل توجهی در به کارگیری پرفروش‌ترین هواپیمای این شرکت ...

روز سه‌شنبه کمپانی بوئینگ اعلام کرد هواپیمای ۷۳۷ مکس این شرکت تا اواسط سال ۲۰۲۰ در هیچ پروازی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. این زمان‌بندی جدید تاخیر قابل توجهی در به کارگیری پرفروش‌ترین هواپیمای این شرکت می‌اندازد، زیرا تا پیش از این کمپانی آمریکایی در نظر داشت در ماه جاری میلادی هواپیمای خود را وارد چرخه سفرهای هوایی کند. علت این تاخیر، بررسی های دقیق‌تر از سیستم کنترل پرواز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - بوئینگ ۷۳۷ مکس اعلام شده است.

در بیانیه وب سایت بوئینگ در رابطه با هواپیمای ۷۳۷ مکس آمده است:

بروزرسانی در زمان تخمینی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - استفاده مجدد از این هواپیما، به کمک تجربه‌های پیشین ما در فرایند بازنگری اعلام شده است. هدف این بازنگری، حل مشکلات و پایین آوردن خطراتی خواهد بود - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - که ممکن است در فرایند توسعه این هواپیما - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - ایجاد شود. همچنین یکی از دلایلی که در طولانی شدن این فرایند دخیل است، بررسی موشکافانه مقامات نظارتی بوده که در تمامی مراحل بازنگری سیستم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - کنترل بوئینگ ۷۳۷ مکس دخیل هستند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان

این سختگیری به دلیل دو سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس در سال گذشته بوده که متاسفانه جان ۳۵۶ نفر را گرفت. - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - پس از آن بود که کمپانی پرآوازه بوئینگ تحت فشار زیادی قرار گرفت تا سیستم‌های کنترل پرواز خود را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - دوباره بررسی کند. البته علاوه بر این مشکل، خطایی در سیستم برق‌رسانی کامپیوترهای این هواپیما - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - نیز پیدا شده که بوئینگ در صدد برطرف کردن آن نیز هست.

علاوه بر این، سازمان هواپیمایی آمریکا نیز منتظر است تا پس از برطرف شدن این مشکلات، دوباره مجوز پرواز ۷۳۷ مکس را صادر کند.  همچنین، تمهیدات لازم در رابطه با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - تعلیم خلبانان مخصوص این هواپیما نیز تحت بررسی است. لازم به ذکر است که پس - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - از اتفاقات ناگوار بوئینگ ۷۳۷ مکس، این - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - کمپانی موقتا خط تولید آن را برای مدت نامعلومی به حالت تعلیق درآورد، ولی در اواخر سال گذشته میلادی به صورت کلی، تولید آن را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - به پس از برطرف کردن مشکلات - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - ذکر شده موکول - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone