تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13656.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل برندگان جوایز طراحی ۲۰۲۱ را اعلام کرد

اپل برخلاف سال گذشته میلادی که تا پایان کنفرانس WWDC 2020 برای معرفی برندگان مسابقه طراحی ۲۰۲۰ صبر کرد، اینبار در جریان برگزاری WWDC 2021 تصمیم به اعلام برندگان جوایز طراحی ۲۰۲۱ گرفت. اپل امسال ...

اپل برخلاف سال گذشته میلادی که تا پایان کنفرانس WWDC 2020 برای معرفی برندگان مسابقه طراحی ۲۰۲۰ صبر کرد، اینبار در جریان برگزاری WWDC 2021 تصمیم به اعلام برندگان جوایز طراحی ۲۰۲۱ گرفت.

اپل - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - امسال در هر دسته، یک اپ و بازی را به عنوان برنده انتخاب کرده است. امسال در میان برندگان یک بازی با قابلیت دسترسی‌پذیری بالا به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - نام «HoloVista» به چشم می‌خورد که کاربران می‌توانند گزینه‌های مختلفی را برای کنترل حرکتی، ابعاد متن، کنتراست متن و شدت افکت‌های بصری و صوتی تنظیم کنند. در این بازی، کاربران از دوربین آیفون برای یافتن اجسام پنهان استفاده می‌کنند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان
بازی HoloVista

یکی دیگر از برندگان، اپ تبدیل متن  به گفتار «Voice Dream Reader» است که از زبان‌های زیادی پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌های تطبیقی زیادی را همراه با حجم بالای شخصی‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان
برنامه Voice Dream Reader

در بخش «لذت‌بخش و سرگرم‌کننده»، برندگان تجربه‌های جذاب و به یاد ماندنی را با استفاده از فناوری‌های اپل در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اپ سرگرمی کودکان بلژیکی «Pok Pok Playroom» به علت طراحی متفکرانه و استفاده از افکت‌های صوتی و تعاملات به عنوان - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - برنده انتخاب شده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - است.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان
برنامه Pok Pok Playroom

یکی دیگر از برندگان جوایز طراحی ۲۰۲۱ اپل بازی بریتانیایی «Little Orpheus» است که داستان‌سرایی، سرگرمی و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - غافلگیری را با یکدیگر ترکیب کرده و تجربه بازی شبیه به کنسول‌ها را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان
بازی Little Orpheus

در بخش - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - «Interaction»، برندگان برنامه‌هایی با رابط‌های بصری و کنترل‌های ساده را ارائه می‌کنند. در این دسته، اپ آب و هوای آمریکایی «CARROT Weather» بخاطر پیش‌بینی‌های طنزآمیز، تصاویر منحصر به‌فرد و تجربه سرگرم‌کننده برنده چنین - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - جایزه‌ای شده، البته به عنوان واچ فیس اپل واچ و ویجت هم در دسترس است.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان
برنامه CARROT Weather

بازی کانادایی «Bird Alone» ژست‌ها، هپتیک‌ها و افکت‌های صوتی پویا را بطور هوشمندانه‌ای با یکدیگر ترکیب می‌کند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان
بازی Bird Alone

در بخش تاثیرگذاری اجتماعی، اپ دانمارکی «Be My Eyes» به عنوان یکی از برندگان جوایز طراحی ۲۰۲۱ اپل انتخاب شده. این برنامه به افراد نابینا و کاربرانی که مشکل بینایی دارند، در شناسایی اجسام کمک می‌کند. آن‌ها این اجسام را توسط دوربین با داوطلبان به اشتراک می‌گذارند و کمک می‌گیرند. این اپ حالا بیش از ۳۰۰ هزار کاربر دارد که توسط ۴.۵ میلیون نفر کمک می‌شوند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان
برنامه Be My Eyes

یکی دیگر از برندگان امسال، - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - بازی بریتانیایی «Alba» است که به گیمرها حفظ محیط زیست و حیوانات، تعمیر پل‌ها، جمع‌آوری زباله‌ها و موارد دیگر را - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - یاد می‌دهد. این برنامه با هر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - دانلود، یک درخت هم می‌کارد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان
بازی Alba

اپ - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - بلاروسی «Loóna» یکی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - دیگر از برندگان مسابقه طراحی اپل است که برای خواب بهتر کاربران، فعالیت‌ها و صداهای آرامش‌بخش را ترکیب کرده و از داستان‌سرایی استفاده می‌کند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان
برنامه Loóna

بازی چینی «Genshin Impact» به علت طراحی بصری، کیفیت سایه‌ها و فریم ریت موفق به کسب جایزه شده، البته این بازی در لیست بهترین‌های ۲۰۲۰ اپل و بهترین بازی گوگل در سال ۲۰۲۰ قرار داشت.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان
بازی Genshin Impact

در بخش نوآوری، اپ موسیقی هندی «NaadSadhana» به چشم می‌خورد که به هنرمندان و ناشران کمک می‌کند. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان - این برنامه از هوش مصنوعی و Core ML برای شنیدن و ارائه بازخورد استفاده می‌کند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان
برنامه NaadSadhana

بازی «League of Legends: Wild Rift» هم موفق به کسب جایزه شده که علت چنین موضوعی، کنترل‌های لمسی، سیستم هدف‌گذاری خودکار و تنظیمات دوربین اختصاصی موبایل هستند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر صومعه سرا استان گیلان
بازی League of Legends: Wild Rift

اپل همچنین ویدیویی از برندگان منتشر کرده که می‌توانید آن را در این لینک ببینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جهان آوا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
یک سوالی دارم شرکت شما خاکیان صومعه سرا اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در خاکیان شهر صومعه سرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone