🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25175.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

موسس Tik8 از چگونگی شکستن انحصار فروش آنلاین بلیت سینما می‌گوید

سالیان سال است که اگر نخواهید درگیر صف‌های طولانی خرید بلیت شوید، یک راه حل بیشتر جلوی راهتان نیست و آن هم خرید از سایت «سینماتیکت» است. سایتی که ۸ سال متوالی تنها مجموعه‌ فروش ...

سالیان سال است که اگر نخواهید درگیر صف‌های طولانی خرید بلیت شوید، یک راه حل بیشتر جلوی راهتان نیست و آن هم خرید از سایت «سینماتیکت» است. سایتی که ۸ سال - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - متوالی تنها مجموعه‌ فروش اینترنتی بلیت سینما بوده و حالا بالاخره رقیب جدیدی به نام Tik8 پیدا کرده است. موسس Tik8 این - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - موضوع را به شکست انحصار سینماتیکت تشبیه می‌کند و آن را یک مسیر طولانی ولی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ضروری برای آلوده نشدن اقتصاد به رانت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می‌داند.

فروش بلیت سینما به صورت اینترنتی در اختیار موسسه دولتی «سینما - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شهر» است و این مساله از سوی سینما شهر به یک شرکت خصوصی به نام «سینماتیکت» محول شده و تا به امروز سندی از چرایی این موضوع منتشر نشده؛ کسی نمی‌داند که آیا مزایده‌ای برگزار شده یا خیر.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

شایعه‌ای که در این میان مطرح است و روزنامه فرهیختگان نیز آن را در گزارش خود آورده، این است که موسسه سینما - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شهر سوبسید‌های دولت برای سالن‌های سینما را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به شرطی به سینماداران واگذار می‌کند که بستر ارتباطات - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اینترنتی آنها با سینماتیکت فراهم شود. هرچند باید گفت این موضوع در آخر به نفع هر دو است اما سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه چنین شایعه‌ای به وجود آمده است؟

آنطور که «علی‌اصغر ترکیان» مدیرعامل سینماتیکت تایید کرده، «مجید مسچی»، مدیرعامل سینماشهر دایی او بوده و همین موضوع، شبهات در خصوص ارتباطات پشت پرده را تقویت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می‌کند؛ مساله‌ای که «علیرضا صادقیان» موسس Tik8 نیز آن را درد امروز اقتصاد می‌داند و می‌گوید برای تغییر شرایط جنگیده است. او در پاسخ به ادعای سینماتیکت مبنی بر اینکه همیشه راه همکاری باز بوده ولی زیرساختی برای همکاری وجود نداشته به دیجیاتو می‌گوید:

«از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - چند سال پیش که سایت Tik8 را راه‌اندازی کردیم درخواست همکاری با سینماتیکت داشتیم که از آن امتناع ورزیدند. سعی کردیم با سینماشهر صحبت کنیم و نتوانستیم راه را پیش ببریم. یکی دو سالی بیخیال شدیم و روی فروش بلیت‌های دیگر تمرکز کردیم و در نهایت دوباره سراغ سینماشهر رفتیم تا بتوانیم API فروش بلیت سینما به صورت آنلاین را داشته باشیم و این بار قول‌های مساعدی به ما داده شد؛ قول‌هایی که البته بسیار دیر و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بعد از یک و نیم سال اما بالاخره تحقق یافت.»

صادقیان تاکید دارد که زیرساخت همکاری در مجموعه آنها همیشه آماده بوده و اینکه چرا همکاری - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - زودتر صورت نگرفته را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کسی نمی‌داند؛ این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که مدیرعامل سینماتیکت در مصاحبه‌ها نسبت به وجود یک رقیب ابراز تمایل کرده است؛ رقیبی که به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - زعم او می‌تواند باعث پیشرفت‌شان شود.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

صادقیان می‌گوید اینکه حالا بعد از سالیان سال این انحصار شکسته شده، به این دلیل است که فشارها روی این موضوع بیش از حد شد و در این ۸ سال هم سینماتیکت چنان خودش را در بازار جا انداخته که رقابت با آن کار بسیار بسیار سختی خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که برخی اختلاف‌های داخلی نظیر ورود یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان و سینمادارن ایرانی یعنی «علی سرتیپی» به ماجرای فروش آنلاین بلیت و شکایت برخی دیگر از تهیه‌کنندگان باعث شده که در نهایت فروش آنلاین بلیت سینما محدود به سینماتیکت باقی نماند.

موسس Tik8 باور دارد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کاری که تیم او انجام داده در وهله اول از این رو حائز اهمیت است که آنها یک رانت و انحصار را شکستند؛ او می‌گوید اگر در این راه سختی‌هایی هم همراه آنها باشد، بازهم از اینکه توانسته‌اند یک انحصار را بشکنند خوشحال است. او تاکید می‌کند که «اگر پیش‌تر انحصار فقط در سازمان‌های دولتی بود حالا به بخش خصوصی سرایت کرده و این بخش را نیز بیمار کرده است.»

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

به گفته صادقیان آنها قبل از دریافت API هم چندباری با جملات تهدید آمیزی نظیر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اینکه «روزهای سه‌شنبه که بلیت نیم‌بها است و فروش بالا، در سیستم‌تان اختلال ایجاد خواهد شد!» شنیده‌اند و او تاکید می‌کند اگر این جملات رانت نیست پس - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - چه چیزی رانت است؟ او باور دارد که مسیر پیش روی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آنها مسیر بسیار سختی خواهد بود و ارتباطات و کانال‌هایی که رقیب در طول این سال‌ها برقرار کرده، بسیار زیاد است.

وی در برابر این پرسش که چرا تعداد سینماها فعلا در Tik8 کم است می‌گوید: «اول راه وقتی با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سینماها می‌خواستیم قرارداد ببندیم، می‌گفتند - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که سینماتیکت با آنها قرارداد انحصاری بسته و ما هم مجبور شدیم دوباره نامه‌نگاری - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کنیم و چند ماهی طول کشید تا بتوانیم از سینماشهر و سینماتیکت یک نامه بگیریم که سینماتیکت روی قرارداد انحصاری پیشین ادعایی ندارد ولی در هر حال هنوز هم - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برخی سینماها با فراغ خاطر پای قرارداد نمی‌نشینند و این موضوع برای ما تبدیل به یک چالش شده است.»

صادقیان تاکید میکند «حسین انتظامی» رییس سازمان سینمایی در تحقق نوشتن این - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نامه و درآمدن قراردادها از نوع انحصاری نقش بسزایی داشته چرا که اساسا با مساله انحصار مخالف است.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

در هر صورت اما امروز دیگر سینماتیکت تنها سایت فروش بلیت سینما به طور آنلاین نیست و چند سایت دیگر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از جمله «ایران تیک» (که شایعاتی وجود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دارد مبنی بر اینکه از سمت یک تهیه‌کننده مشهور - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سینما سرمایه‌ جذب کرده) و Tik8 توانسته‌اند به سیستم فروش آنلاین بلیت سینما دسترسی پیدا کنند و این بازار را تبدیل به یک نیمه‌رقابتی کنند؛ چرا که کماکان API - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اصلی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دست رقیب آنهاست و مشخص نیست این موضوع دقیقا چگونه و چه زمانی حل و فصل خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone