🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25160.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت باگ خطرناک اینترنت اکسپلورر را تایید کرد

مایکروسافت با تایید وجود آسیب پذیری در نسخه های جدید اینترنت اکسپلورر از تلاش برای رفع آن خبر داده است. این باگ امنیتی به هکرها اجازه می دهد با تخریب حافظه بکار رفته برای موتور ...

مایکروسافت با تایید وجود آسیب پذیری در نسخه های جدید اینترنت اکسپلورر از تلاش برای رفع آن خبر داده است.

این باگ امنیتی به هکرها اجازه می دهد با تخریب حافظه بکار رفته برای موتور اسکریپت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نویسی در IE9, - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - IE10 - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و IE11 و اجرای کدهای - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مخرب کنترل کامپیوتر را به دست بگیرند. ظاهرا باگ امنیتی اینترنت اکسپلورر مشابه مشکلی است که چند هفته قبل در فایرفاکس شاهد آن بودیم.

مایکروسافت: انتشار وصله امنیتی یک ماه طول می کشد

به گفته مایکروسافت این باگ امکان اجرای حملات هدفمند و محدود را فراهم می کند - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با این حال مساله آنقدر اهمیت دارد که وزارت امنیت داخلی ایالات متحده کاربران را به کسب اطلاعات کافی در مورد این آسیب پذیری و راهکارهای رفع آن تشویق کرده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - است. یکی از این راهکارها محدود کردن دسترسی به jscript.dll است که البته روی رندر برخی سایت ها تاثیر خواهد گذاشت.

برخلاف فایرفاکس در این مورد خبری از - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - انتشار سریع وصله امنیتی نخواهد بود چرا - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که مایکروسافت اعلام کرده پچ اصلاح باگ امنیتی اینترنت اکسپلورر را تا ۲۲ بهمن ماه ارائه نخواهد کرد. بنابراین تا آن زمان یا باید قید استفاده از این مرورگر را بزنید یا به فکر راه حلی برای کاهش ریسک امنیتی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - باشید.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان

یکی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از دلایل اینکار ممکن است تشویق کاربران به استفاده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از مرورگر اج باشد که پنجشنبه گذشته نسخه متکی بر پروژه متن - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - باز کرومیوم (Chromium) آن نیز منتشر شد. از سوی دیگر مرورگرهای بسیار دیگری نظیر کروم و فایرفاکس هم در دسترس کاربران قرار دارد که از نظر کارایی در سطح بالاتری نسبت به IE قرار دارند.

 

تماشا کنید: این ربات مانند انسان مسیرش را انتخاب می - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone