🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25174.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

دارک مود واتساپ برای تعدادی از کاربران اندروید منتشر شد

بالاخره انتظارها به پایان رسید و واتساپ پس از گذشت قرن‌ها به ارائه حالت تاریک بسیار نزدیک شده است. بر اساس جدیدترین نسخه بتای این برنامه که در گوگل پلی منتشر شده، می‌توان تایید کرد ...

بالاخره انتظارها به پایان رسید - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و واتساپ پس از گذشت قرن‌ها به ارائه حالت تاریک - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بسیار نزدیک شده است. بر اساس جدیدترین نسخه بتای این برنامه که در گوگل پلی منتشر شده، می‌توان تایید کرد که تیم توسعه‌دهنده این پیام‌رسان محبوب، دارک مود را به واتساپ اضافه کرده‌اند.

اگر اخرین نسخه بتای برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید، (نسخه ۲.۲۰.۱۳)، می‌توانید بخش تاریک را از تنظیمات برنامه انتخاب کنید. البته اگر برای دارک مود واتساپ هیجان‌زده شده‌اید، باید بگوییم که شاید دارک مود واتساپ آن چیزی نباشد که انتظار داشته‌اید. برخلاف دیگر برنامه‌ها که از تاریک‌ترین حالت ممکن پشتیبانی می‌کنند، واتساپ تنها به رگه‌هایی از رنگ مشکی بسنده کرده و خبری از سیاهی مطلق نیست.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فولاد شهر استان اصفهان

همانطور هم که پیشتر گفته بودیم، حالت دارک مود در صورتی تاثیر مثبت روی عمر باتری شما می‌گذارد که ۱) - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نمایشگر OLED داشته باشید و ۲) دارک مود کاملا مشکی بوده و صرفا به تیره کردن صفحه بسنده نکرده باشد. در نتیجه این حالت چندان به کار افرادی که به دنبال بهره‌وری حداکثری از باتری گوشی خود هستند نمی‌آید، ولی در هر صورت فشاری که در تاریکی به چشم‌ها وارد می‌شود را کاهش خواهد داد.

دارک مود نسخه بتا هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی فعال می‌شود. برای مثال کاربران نسخه دهم اندروید - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می‌توانند از بین ۳ حالت روشن، تاریک و پیش‌فرض سیستم یکی را انتخاب کنند. در صورتی که پیش‌فرض سیستم انتخاب شده باشد، با فعال کردن حالت تاریک در سیستم‌‌عامل اندروید، دارک مود در واتساپ نیز - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فعال می‌شود.

کاربران نسخه ۹ اندروید نیز می‌تواتند به صورت دستی این قابلیت را فعال کنند یا این که همزمان با روشن شدن حالت ذخیره باتری، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به صورت خودکار از دارک مود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - لذت ببرند. در هر صورت حالت تاریک در پیام رسان واتساپ، به خوبی پیاده شده و تمامی بخش‌های این اپ از جمله چت‌ها، منو‌ها، بخش تماس و لیست مخاطبین همه به حالت تاریک - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - درآمده‌اند. لازم به ذکر است - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که هنوز مشخص - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نیست این حالت در چه تاریخی در اختیار تمامی کاربران من جمله کاربران iOS قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone