🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25184.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

«پلتفرم ابری دسترسی چندگانه» همراه اول محصول برگزیده سال ۹۸

همراه اول موفق شد در هفتمین همایش ملی ارزش آفرینی کسب و کارهای تعاملی و پلتفرم ها، جایزه ملی فاب را بخاطر ارائه محصول «پلتفرم ابری دسترسی چندگانه» از آن خود کند. پژوهشگاه علوم و ...

همراه اول موفق شد در هفتمین همایش ملی ارزش آفرینی کسب و کارهای تعاملی و پلتفرم ها، جایزه ملی فاب را بخاطر ارائه محصول «پلتفرم ابری دسترسی چندگانه» از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - آن خود کند.

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) به عنوان تنها پژوهشگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حوزه علوم و فناوری اطلاعات، همه ساله در قالب «همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات»، دستاوردهای برتر در حوزه فناوری اطلاعات در کشور را معرفی می‌‌کند که از چهار دوره اخیر، علاوه بر معرفی دستاوردهای برتر، جایزه‌ای از سوی این وزارت با عنوان «جایزه فناوری - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - اطلاعات برتر» (فاب) در سه سطح طلایی، نقره‌ای و برنزی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

در هفتمین همایش نیز جایزه فاب با اهداف «معرفی محصولات فناورانه و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - کمک به ایجاد بازار، تشویق به توسعه محصولات فناورانه، کمک به تولید و صادرات محصولات فناورانه و توجه به ملاحظات فرهنگی و اجتماعی محصولات فناورانه» به برگزیدگان اعطا شد و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - همراه اول یکی از این برگزیدگان بود.

همراه اول از سال ۱۳۹۶ مطالعه و پیاده سازی سرویس های نسل پنجم را آغاز کرده است تا با تکیه بر توانمندی نیروهای جوان و مستعد داخلی در جهت بومی سازی دانش فنی این فناوری گام بردارد.

در همین راستا، معاونت فنی و توسعه شبکه همراه اول با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، اقدام به طراحی و پیاده سازی پلتفرم E2E شبکه 5G مبتنی بر رایانش ابری کرده است. پلتفرم پیاده سازی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - شده، شامل کلیه بخش‌های شبکه از لایه دسترسی، انتقال، IPBB و Core جهت تست المان ها و کارکردهای اجزای نسل آینده شبکه موبایل می باشد که در آن از تکنیک های مجازی سازی و شبکه های نرم افزار محور (SDN/NFV) استفاده شده است. این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - پلتفرم همچنین دارای قابلیت های - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - بهره مندی از فناوری های به روز نظیر برش - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - بندی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - (slicing)، MEC، Multi Connectivity، SD-WAN و Cloud-RAN نیز - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - می باشد.

پلتفرم ابری دسترسی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - چندگانه که در قالب فاز اول و دوم پیاده سازی بستر 5G طراحی و پیاده سازی شده در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - هفتمین همایش ملی فناوری اطلاعات برتر از بین دویست محصول فناور در حوزه رایانش ابری و IT و در حضور شرکت های مطرح و معتبر این حوزه به عنوان محصول برگزیده سال ۹۸ انتخاب گردید. گفتنی است در این همایش همراه اول همچنین به عنوان شرکت تحول آفرین سال در حوزه فناوری اطلاعات برگزیده شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone