🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25150.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ساخت ربات خونگیر برای تهیه نمونه خون با دقت بالا

بدترین اتفاقی که ممکن است در حین تهیه نمونه خون برایتان رخ دهد، این است که در اولین تلاش رگ‌هایتان پیدا نشده و پزشک مجبور شود چندین و چند بار برای پیدا کردن رگ شما، ...

بدترین اتفاقی که ممکن است در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کنگاور استان کردستان - حین تهیه نمونه خون برایتان رخ دهد، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کنگاور استان کردستان - این است که در اولین تلاش رگ‌هایتان پیدا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کنگاور استان کردستان - نشده و پزشک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کنگاور استان کردستان - مجبور شود چندین و چند بار برای پیدا کردن رگ شما، دستتان را سوزن بزند. به همین دلیل محققین رباتی را طراحی کرده‌اند که می‌تواند با نرخ موفقیت بالایی رگ‌های پنهان شما را پیدا کند تا دیگر نیاز نباشد برای خون گرفتن، درد زیادی را تحمل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کنگاور استان کردستان - کنید.

تهیه نمونه خود از بیمارانی که رگ‌های معلوم دارند، امر ساده‌ایست. مشکل اصلی بیشتر با افرادی است که رگ‌های پنهان داشته یا این که بدنی نحیف و استخوانی دارند. در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کنگاور استان کردستان - شرایط اینچنینی، پزشکان از دستگاه‌های اولتراسوند استفاده می‌کنند تا رگ‌ها را بهتر پیدا کنند. این ربات اما یک راست به سراغ تکنولوژی اولتراسوند رفته و از این طریق می‌تواند از افراد خون بگیرد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کنگاور استان کردستان

سیستم کامل این ربات علاوه بر سنسور اولتراسوند، از ماژولی برای نگه‌داری نمونه‌ها و آنالیزور سانتریفیوژ خون تشکیل می‌شود. نرخ موفقیت این دستگاه در تهیه نمونه خون از افرادی با رگ‌های معلوم، ۹۷ درصد و در کل ۸۷ درصد ارزیابی شده است. اگر این رقم را با درصدی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کنگاور استان کردستان - بین ۲۷ تا ۶۰ برای پزشکان و پرستاران مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که بسیار بهینه‌تر از انسان‌ها عمل می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد که این دستگاه، نرخ موفقیت کمتری نسبت به پزشکان در پیدا کردن رگ‌های - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کنگاور استان کردستان - نهان دارد.

این ربات یک نسخه اولیه بوده و به همین دلیل احتمال توسعه و پیشرفت آن در آینده وجود دارد.در آینده می‌توان انتظار داشت که از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کنگاور استان کردستان - این ربات در آمبولانس‌ها و کنار تخت بیمارستان‌ها در مراکز اورژانس برای سوند‌های وریدی، دیالیز و فنرهای آنژیو استفاده کرد. یکی از توسعه‌دهندگان این ربات می‌گوید:

دستگاهی مانند این ربات، در کلینیک‌ها بسیار کاربردی است و به پزشکان اجازه می‌دهد در سریع‌ترین زمان و امن‌ترین حالت ممکن از بیماران نمونه خون تهیه کرده و از پیچیدگی‌های معمول این کار جلوگیری - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کنگاور استان کردستان - کند. این کار هم از سوزن زدن‌های بی‌مورد به بیماران جلوگیری کرده و هم درد کم‌تری را به آن‌ها وارد می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone