🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25147.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

پوشش زنده دیجیاتو: مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی S20

پس از مدت ها انتظار سرانجام زمان معرفی پرچمدارهای گلکسی S20 فرا رسید اما امشب این نمایش ستاره دیگری به نام گلکسی زد فلیپ هم دارد که قطعا نگاه های زیادی را به خود خیره ...

پس از مدت ها انتظار سرانجام زمان معرفی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رویان استان مازندران - پرچمدارهای گلکسی S20 فرا رسید اما - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رویان استان مازندران - امشب این نمایش ستاره دیگری به نام گلکسی زد فلیپ هم دارد که قطعا نگاه های زیادی را به خود خیره خواهد کرد.

همانطور که احتمالا می دانید سامسونگ اینبار در کنار گلکسی S20 و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رویان استان مازندران - S20 پلاس نسخه ای با عنوان S20 - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رویان استان مازندران - اوترا هم معرفی خواهد کرد که قابلیت های خیره کننده ای در آن گرد آمده اند. خود گلکسی S20 و نسخه پلاس آن با جدیدترین چپست - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رویان استان مازندران - کوالکام، ۱۲ گیگابایت رم و دوربین تیزبین به اندازه کافی مهیج هستند اما الترا با دوربین تله پریسکوپی خود آمده تا تصویربرداری در دنیای موبایل را به سطح جدیدی برساند.

در کنار این پرچمدارها گوشی تاشوی جدید سامسونگ با عنوان گلکسی زد فلیپ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رویان استان مازندران - و  نسخه جدید اسپیکر هوشمند مینی هم رونمایی خواهند شد. گوشی زد فلیپ بر خلاف - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رویان استان مازندران - گلکسی فولد به صورت عمودی تا می شود و در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر رویان استان مازندران - بدنه خارجی آن به جای پنل کامل تنها یک نمایشگر کوچک برای اعلان ها قرار دارد.

از شما دعوت می کنیم راس ساعت ۲۲:۳۰ در پوشش ویدیویی دیجیاتو از مراسم گلکسی S20 با «مانی قاسمی»، سردبیر دیجیاتو و «آرش برهمند» همراه باشید. پوشش متنی این مراسم را هم به رسم همیشه می توانید در سایت دنبال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone