🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14437.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سیگنال افشاگری کرد، فیسبوک حساب تبلیغاتی این پیام‌رسان را بست

به دنبال تلاش سیگنال برای نشان دادن این موضوع که فیسبوک داده‌های کاربران را برای هدایت تبلیغات جمع آوری می‌کند،‌ حساب کاربری تبلیغاتی این شرکت از سوی فیسبوک بلافاصله مسدود شد. سیگنال با انتشار پستی ...

به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - دنبال تلاش سیگنال برای نشان دادن این موضوع که فیسبوک داده‌های کاربران را برای هدایت تبلیغات جمع آوری می‌کند،‌ حساب کاربری تبلیغاتی این شرکت از سوی فیسبوک بلافاصله مسدود شد.

سیگنال با انتشار پستی از اسرار روش‌های تبلیغات در اینستاگرام پرده برداشت و نمونه‌هایی از تبلیغات در این شبکه اجتماعی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد فیسبوک به راحتی از داده‌های - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - کاربران برای هدایت فروش در تبلیغات استفاده می‌کند.

در پست وبلاگ سیگنال به این موضوع اشاره شده که شرکت‌هایی همچون فیسبوک با جمع آوری داده‌های کاربران، از چنین اطلاعاتی برای هدایت تبلیغات فروش استفاده می‌کنند. حال آنکه این کار مخالف قوانین حفظ حریم خصوصی محسوب می‌شود. سیگنال برای نشان دادن پشت پرده روش‌های هدایت فروش و تبلیغات در اینستاگرام، با افتتاح حساب کاربری تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی تصمیم گرفت تبلیغات - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - چند منظوره‌ای را در اینستاگرام خریداری کند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آمل استان مازندران

سیگنال در پست وبلاگ خود اعلام کرد پس از آنکه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - اپلیکیشن پیام رسان متمرکز بر حفظ حریم خصوصی سعی در خرید تبلیغات اینستاگرام داشته، متوجه شده که فیسبوک داده‌های کاربران - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - را به صورت هدفمند در تبلیغات اینستاگرام مورد استفاده قرار می‌‌دهد. سیگنال نمونه‌هایی از چنین تبلیغاتی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - را نیز جمع آوری کرده که گویای همین موضوع هستند. اما با کمال تعجب، فیسبوک در واکنش به این موضوع، حساب تبلیغاتی سیگنال را بلافاصله مسدود - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - کرد.

سیگنال در واقع قصد داشته با خرید تبلیغات در اینستاگرام، به کاربران نشان دهد که این شبکه اجتماعی چگونه داده‌های آنها را برای هدایت فروش - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - مورد هدف قرار می‌دهد.

فیسبوک حساب تبلیغاتی را که سیگنال قصد خرید از آن داشته را مسدود کرده است. در این حساب تبلیغاتی داده‌هایی به کاربران نشان داده می‌شود که از طریق فیسبوک جمع آوری شد‌ه‌اند.

سیگنال در ادامه پست وبلاگی خود می‌گوید:

«شفافیت در مورد استفاده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - از داده‌های کاربران برای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - تبلیغات ممنوع است. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - در دنیای فیسبوک تنها راهکار در چنین شرایطی، پنهان کردن موضوع از دید - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - کاربران است.»‌

سیگنال نمونه‌هایی از شکل ظاهری تبلیغات را در وبلاگ خود منتشر کرده است. در نمونه‌‌‌ تبلیغات منتشر شده به خوبی مشخص است - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آمل استان مازندران - که فیسبوک از داده‌های کاربران برای امور تبلیغاتی و هدایت فروش استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone