🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14427.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی بلک شارک ۴ از وجود سه اسپیکر درون دستگاه خبر می‌دهد [تماشا کنید]

شیائومی حضور قدرتمندی در بازار گوشی‌های گیمینگ دارد و اخیرا زیرمجموعه آن، ردمی هم از اولین موبایل مخصوص بازی خود رونمایی کرده. با این حال، پرچمدار چینی‌ها بلک شارک ۴ و ۴ پرو با مشخصات ...

شیائومی حضور قدرتمندی در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - بازار گوشی‌های گیمینگ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - دارد و اخیرا زیرمجموعه آن، ردمی هم از اولین موبایل مخصوص - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - بازی خود رونمایی کرده. با این حال، پرچمدار چینی‌ها بلک شارک ۴ و ۴ پرو با مشخصات فنی بسیار قدرتمند هستند. حالا ویدیوی کالبدشکافی بلک شارک ۴ منتشر شده است.

شیائومی دیروز ویدیوی کالبدشکافی گوشی ردمی K40 گیمینگ ادیشن را منتشر کرد، اما حالا کانال یوتیوب «JerryRigEverythinhg» گوشی بلک شارک ۴ را کالبدشکافی و ویدیو آن را منتشر کرده است:

برای اینکه بتوان به داخل این دستگاه نفوذ کرد، باید ابتدا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - آن را گرم کرد تا چسب مورد استفاده در آن نرم شود. علاوه بر این، استفاده از پنل پلاستیکی باعث برداشتن سریعتر پنل پشتی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - در مقایسه با پنل شیشه‌ای می‌شود.

این کانال یوتیوبی پیچ‌های مربوط به دکمه‌های فیزیکی پاپ آپ مغناطیسی مخصوص بازی را جدا می‌کند، با این حال دکمه‌ها همچنان به کار خود ادامه می‌دهند. در ادامه شاهد جداسازی اسپیکر پایینی دستگاه هستیم.

در بخش بعدی این کانال به سراغ برداشتن بخش بالایی دستگاه می‌رود که در اینجا با مورد جالبی روبه‌رو می‌شویم. شیائومی از یک اسپیکر جدا از اسپیکر مکالمه در بخش بالایی استفاده کرده تا این گوشی گیمینگ را با بلندگوی استریو واقعی در اختیار خریداران قرار دهد. با توجه به این موضوع، کالبدشکافی بلک شارک ۴ از وجود سه اسپیکر درون دستگاه خبر می‌دهد.

این گوشی شیائومی هم مانند برخی موبایل‌های گیمینگ از دو باتری بهره - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - می‌برد، بنابراین چنین سبک طراحی جای تعجب چندانی ندارد. چینی‌ها با استفاده از دو باتری توانسته‌اند به سرعت شارژ بالایی دست پیدا کنند. جداسازی این باتری‌ها از دستگاه کار چندان دشواری - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - نیست.

در ادامه شاهد جداسازی ماژول دوربین، دکمه‌های مخصوص بازی و همچنین سیستم خنک‌کننده هستیم. در پایان قطعات دوباره سرهم شده و دستگاه بدون هیچ مشکلی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - روشن می‌شود. این گوشی گیمینگ که قیمت پایه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشان استان اصفهان - ۴۹۹ دلاری دارد، در گذشته از تست مقاومت سربلند بیرون آمده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گهرناز نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
خیلی راضیم از خدمات شرکت تعمیرچی! لباسشویی اسنوا S4-0262 من دچار مشکل شده بود و با تماس با شعبه کاشان، بلافاصله وقت ملاقات تعیین شد و یک نفر از این شرکت به منزل ما آمد. با صداقت بگم که خیلی تخصصی با کیفیت کار کرد و خیالم از درستی عملیات تعمیر راحت شد. قیمت هم مناسب بود و دوباره به این شرکت اعتماد خود را بازگردانده‌ام. سپاس از تمام فرهنگی‌های کاشان عزیز



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone