🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14436.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل اپیک گیمز: اگر اپل در اپ استور به ما تخفیف می‌داد، آن را می‌پذیرفتیم

نبرد حقوقی اپیک گیمز با اپل همچنان ادامه دارد. مدیرعامل اپیک گیمز، «تیم سویینی» در روز دوم دادگاه تایید کرد که کارمزد ۳۰ درصدی اپ استور رایج‌ترین کارمزد میان فروشگاه‌های نرم‌افزاری است. او همچنین افزود ...

نبرد حقوقی اپیک گیمز با اپل همچنان ادامه دارد. مدیرعامل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - اپیک گیمز، «تیم سویینی» در روز دوم دادگاه تایید کرد که کارمزد ۳۰ درصدی اپ استور رایج‌ترین کارمزد میان فروشگاه‌های نرم‌افزاری است. او همچنین افزود که اگر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - اپل تخفیف ویژه‌ای برای اپیک گیمز قائل می‌شد، آن را می‌پذیرفت.

سویینی در روز دوم دادگاه اعلام کرد که چرا آیفون را به سایر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - گوشی‌ها ترجیح می‌دهد و چقدر برای سیاست‌های حریم - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - خصوصی اپل ارزش قائل است. مایکروسافت، سونی و نینتندو همگی از فروش بازی در فروشگاه‌های خود سهم ۳۰ درصدی دریافت می‌کنند ولی سویینی از آن‌ها شکایت نکرده چون به ایده کارمزد سخت‌افزار معتقد است. البته او می‌گوید شیوه توسعه آیفون و iOS هم تقریبا به همین شکل انجام می‌شود. به‌علاوه، بازی فورت‌نایت روی کنسول‌ها بیشتر از آیفون درآمد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - دارد.

سویینی تایید کرد که اپیک گیمز قبلا شرکت‌ها را به اجرای سیاست‌های خود وادار کرده است. آن‌ها سونی را وادار کردند تا قابلیت کراس-پلتفرم را روی پلی استیشن ممکن کند، ولی سونی در نهایت دست بالا را پیدا کرد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - هزینه بیشتری برای این شرکت به وجود آورد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان

از آن سو، اپل هم اعلام کرد که اپیک گیمز از API متال این شرکت نفع برده و مدیرعامل آن قبلا این ابزار را تحسین کرده است. با این حال، سویینی از سال - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - ۲۰۱۵ سعی داشت اپ استور اپل را به یک پلتفرم آزاد تبدیل کند. نکته جالب این‌که تیم کوک در زمان دریافت اولین ایمیل سویینی نمی‌دانست چه کسی به او پیام داده است.

در بخش دیگری از دادگاه، سویینی گفت اگر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - اپل پیشنهاد پرداخت کمیسیون پایین‌تری را به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - اپیک گیمز می‌داد، او این پیشنهاد را قبول می‌کرد. این پاسخ با توجه به ادعای اپیک گیمز - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - بر این مبنا که آن‌ها اپل را به چالش کشیده‌اند تا همه توسعه‌دهندگان منافع بیشتری داشته باشند، کمی در تناقض است.

سویینی در پاسخ به این سوال که اگر اپیک گیمز این پرونده را ببازد چه کار خواهد کرد، گفت اپل می‌تواند فورت‌نایت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - و سایر بازی‌های اپیک را به هر دلیلی از برنامه توسعه‌دهندگان - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - خود حذف کند. او افزود: «ما مجبور می‌شویم بدون پشتیبانی از پلتفرم iOS به کار خود ادامه دهیم.»

دعوای حقوقی اپل و اپیک به مدت سه هفته ادامه می‌یابد و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - مدیران بلندمرتبه‌ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - اپل از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - جمله تیم کوک در هفته سوم در دادگاه حاضر می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone