🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14421.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

چگونه به دسکتاپ ویندوز ۱۰ ویجت اضافه کنیم؟

گجت‌های دسکتاپ ویجت‌های کاربردی بودند که می‌توانستید برای افزایش بهره‌وری به دسکتاپ ویندوز ویستا و ویندوز ۷ اضافه کنید. اگرچه مدت‌هاست دیگر دسترسی به این گجت‌ها نداریم، اما بجای آن می‌توانید با استفاده از ابزارهای ...

گجت‌های دسکتاپ ویجت‌های کاربردی بودند که - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - می‌توانستید برای افزایش بهره‌وری به دسکتاپ ویندوز ویستا و ویندوز ۷ اضافه کنید. اگرچه مدت‌هاست - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - دیگر دسترسی به این گجت‌ها نداریم، اما بجای آن می‌توانید با استفاده از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - ابزارهای شخص ثالث به سراغ ویجت‌های ویندوز ۱۰ بروید.

مدت‌هاست از ورود ویندوز ۱۰ به بازار می‌گذرد و حالا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - بیش از ۱.۳ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد، با این حال گجت‌های دسکتاپ زمانی محبوبیت فوق‌العاده بالایی داشتند. با استفاده از گجت‌های دسکتاپ می‌توانستید به ساعت، وضعیت آب و هوا، یادداشت‌ها و حتی سرعت پردازنده دست پیدا کنید، در حقیقت با یک مینی اپ روبه‌رو بودیم.

همانند هر اپ ویندوزی، گجت‌های دسکتاپ در بخش‌های مختلف دسکتاپ قرار می‌گرفتند، البته اکثر آن‌ها در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - بخش پایینی سمت راست به چشم می‌خوردند. این گجت‌ها همچنین پشت برنامه اصلی مخفی می‌شدند و حکم بخشی از پس زمینه دسکتاپ را داشتند.

با وجود چنین کاربردهایی و همچنین محبوبیت بالا، با عرضه ویندوز ۸، گجت‌ها به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - فراموشی سپرده شدند. این گجت‌ها جای خود را به کاشی‌ها یا تایل‌های زنده در ویندوز ۸ دادند. این موضوع در ویندوز ۱۰ هم ادامه پیدا کرد و البته به آن کورتانا اضافه شد و البته نوتیفیکیشن‌ها بهبود - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - پیدا کردند.

با توجه به برنامه‌ها و اهدافی که - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - مایکروسافت برای ویندوز ۸ دنبال - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - می‌کرد، حذف ویجت‌ها منطقی به نظر می‌رسید. اما حالا دوباره دسکتاپ‌ها در بازار ویندوز سلطه دارند و بسیاری از کاربران به دنبال استفاده از گجت‌ها یا ویجت‌های ویندوز ۱۰ هستند.

چرا مایکروسافت گجت‌ها و ویجت‌های دسکتاپ را از بین برد؟

دلیل اصلی که ردموندی‌ها تصمیم به ترک گجت‌های دسکتاپ پس از ویندوز ۷ گرفتند، مشکلات امنیتی بود. در سال ۲۰۱۲ مایکروسافت اعلام کرد که گجت‌هایش چندین آسیب‌پذیری دارد که - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - امکان اجرای کد از راه دور را ممکن می‌کند، بنابراین مهاجم می‌توانست از راه دور به کامپیوتر شما دسترسی پیدا کند. مایکروسافت در آن زمان به دو مورد زیر اشاره کرده بود:

  • برخی گجت‌های قانونی می‌توانند حاوی آسیب‌پذیری باشند.
  • شاید مهاجم شما را برای نصب گجت‌های مخرب فریب دهد.

با استفاده از دو حمله بالا، یک هکر می‌توانست با استفاده از پروفایل شما کد اجرا کند که چنین کاری منجر به ایجاد در پشتی (بک‌دور) یا سایر بدافزارها می‌شد یا اینکه مهاجم اطلاعات سیستم را به سرقت می‌برد. ردموندی‌ها برای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - رفع چنین مشکلی گجت‌ها را در ویندوز ویستا و ویندوز ۷ غیرفعال کردند و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - چندین هفته بعد، ویندوز ۸ بدون گجت‌ها از راه رسید. با این حال همچنین امکان دسترسی به ویجت‌ها در ویندوز ۱۰ وجود دارد.

چگونه به ویندوز ۱۰ ویجت اضافه کنیم؟

مدت‌هاست مشکلات امنیتی برطرف شده‌اند، بنابراین بدون نگرانی می‌توانید دوباره به سراغ ویجت‌ها بروید و با افزودن ویجت‌های ویندوز ۱۰ به دسکتاپ، دوباره بهره‌وری خود را افزایش دهید.

۴ ابزار زیر برای استفاده از ویجت‌ها در ویندوز ۱۰ کارایی بالایی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - از خود نشان می‌دهند:

  • Widget Launcher
  • Windows Desktop Gadgets
  • 8GadgetPack
  • Rainmeter

در ادامه نحوه افزودن ویجت به دسکتاپ با کمک این ابزارها را آموزش می‌دهیم، با دیجیاتو همراه باشید.

دسترسی به ویجت‌های ویندوز ۱۰ با Widget Launcher

این ابزار در مایکروسافت استور وجود دارد و امکان افزودن ویجت به دسکتاپ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - ویندوز ۱۰ را ممکن می‌کند. برخلاف برخی ابزارهای ویجت، این برنامه حاوی ویجت‌ها با ظاهر مدرن می‌شود تا با سایر بخش‌های ویندوز ۱۰ شباهت داشته باشد.

با وجود چنین قابلیتی، استفاده از Widget Launcher راحت و مشابه گجت‌ها یا ویجت‌ها در ویندوز - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - ویستا و ویندوز ۷ است. برای اینکار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه را نصب کنید.
  • Widget Launcher را اجرا کنید.
  • روی ویجت موردنظرتان کلیک کنید.
  • ویجت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - را در هرجای دسکتاپ ویندوز ۱۰ که می‌خواهید، قرار دهید.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان

در حالی که به نظر می‌رسد برنامه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - اصلی بسته شده، در تسکبار همچنان - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - فعال باقی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - می‌ماند.

این برنامه همانند ویجت‌های ویندوز ویستا، امکان بستن آن‌ها را با قرار دادن ماوس - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - روی آن‌ها و کلیک روی علامت ضربدر ممکن می‌کند. علاوه بر این، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - برای برخی گجت‌ها علامت چرخ‌دنده به نمایش گذاشته می‌شود که از آن می‌توانید برای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - شخصی‌سازی استفاده کنید. برای مثال ویجت ساعت ویندوز ۱۰ امکان انتخاب موقعیت‌های مختلف را فراهم می‌کند و یا اینکه در ویجت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - آب و هوا می‌توانید واحد درجه حرارت، فارنهایت یا سلسیوس را انتخاب - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - کنید.

اگرچه با یک برنامه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - رایگان روبه‌رو هستیم، اما امکان خرید درون برنامه‌ای برای دسترسی به ویجت‌های بیشتر هم وجود دارد که شامل گالری تصاویر، تست سرعت اینترنت، نیوز فید و موارد دیگر می‌شود، با این حال گزینه‌های رایگان برای اکثر کاربران کفایت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - می‌کند.

برای دانلود Widget Launcher - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - روی این لینک کلیک کنید.

دسترسی به ویجت‌های کلاسیک با Windows Desktop Gadgets

Windows Desktop Gadgets یکی از ابزارهای مناسب، کم حجم و رایگان برای دسترسی به ویجت‌های ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود. این برنامه با چندین زبان کار می‌کند که در هنگام نصب می‌توانید آن‌ها را اضافه کنید.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان

برای استفاده از Windows Desktop Gadgets - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - مراحل زیر را دنبال کنید:

  • فایل DesktopgadgetsRevived-2.0.exe را از فایل دانلودی خارج کنید.
  • با دوبار کلیک روی آن، برنامه را نصب کنید.
  • پس از اتمام نصب، روی دسکتاپ راست کلیک کرده و گزینه Gadgets را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - انتخاب کنید.
  • با اینکار گجت‌ها به مسیر Control Panel > Appearance and Personalization اضافه می‌شوند و می‌توانید با درگ و دراپ، آن‌ها را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - روی دسکتاپ قرار دهید.

زمانی که این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - برنامه را نصب و شروع به استفاده کنید، متوجه این موضوع می‌شوید که گجت‌های دسکتاپ همان گجت‌های اصلی و کلاسیک هستند. همانطور که می‌توان انتظار داشت، با کلیک روی آیکون چرخ‌دنده می‌توانید به تنظیمات دسترسی پیدا کنید، ابعاد آن‌ها را تغییر دهید و هر گجت را پیکربندی کنید.

برای دانلود Windows Desktop Gadgets روی این لینک کلیک کنید.

افزودن ویجت به ویندوز ۱۰ با 8GadgetPack

یکی دیگر از گزینه‌های کم حجم و سبک که پیش روی شما قرار دارد، 8GadgetPack است. این ابزار رایگان امکان اجرای ویجت‌ها در ویندوز ۱۰ را برای کاربران ممکن می‌کند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان

برای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - استفاده از 8GadgetPack باید به سایت آن بروید و فایل MSI را دانلود کنید. در ادامه مراحل زیر را انجام دهید:

  • برای نصب دوبار روی فایل MSI - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - برنامه کلیک کنید.
  • پس از اتمام، 8GadgetPack را اجرا کنید.
  • با کلیک روی دکمه +، لیست گجت‌ها را باز کنید.
  • گجت موردنظرتان را روی دسکتاپ بکشید.

اگرچه در این اپ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - یک نوار جانبی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - مشابه ویندوز ویستا وجود دارد، اما گجت‌ها محدود به همین موقعیت نیستند. همانطور که بعد از نصب متوجه می‌شوید، 8GadgetPack شباهت زیادی به Windows Desktop Gadgets دارد که البته دلیلش مربوط به حفظ تجربه کاربری ویندوز ویستا می‌شود.

هر گجت یک صفحه تنظیمات دارد و می‌توانید درون آن رنگ‌ها، موقعیت و سایر داده‌ها را با توجه به نیازتان پیکربندی کنید. پس از انجام کار، به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - مجموعه‌ای از ویجت‌های کاربردی ویندوز ۱۰ دست پیدا می‌کنید که بهره‌وری‌تان را افزایش می‌دهند.

برای دانلود 8GadgetPack - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - روی این لینک کلیک کنید.

دسترسی به ویجت‌های مدرن ویندوز ۱۰ با Rainmeter

اگر علاقه‌ای به گجت‌ها یا ویجت‌های کلاسیک ندارید و می‌خواهید به نمونه‌های مدرن دسترسی ‌پیدا کنید، گزینه دیگری در مقابلتان قرار دارد. Rainmeter یک ابزار رایگان شخصی‌سازی دسکتاپ است که امکان افزودن ویجت‌ها را هم برایتان ممکن می‌کند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان

در میان قابلیت‌های مختلف این ابزار، به ویژگی نمایش اطلاعات در قالب ویجت برمی‌خوریم. این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - داده‌ها شامل ساعت، آمار سخت‌افزاری زنده، وضعیت کنونی آب و هوا و پیش‌بینی آینده و موارد دیگر می‌شود. در حقیقت شما می‌توانید با - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - Rainmeter به گجت‌های قدیمی با ظاهری مدرن دست پیدا کنید.

Rainmeter دنیای جدیدی را پیش روی شما قرار می‌دهد و می‌توانید ویجت‌های مختلف را نصب و شخصی‌سازی کنید. با این وجود پیکربندی داده‌ها با این ابزار می‌تواند زمان زیادی از شما بگیرد، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - بنابراین به سراغ نمونه‌های ساده آن بروید.

تم پیش فرض Rainmeter به نام illustro ویجت‌های اسکرین شات بالا را در اختیارتان قرار می‌دهد و البته شامل چندین گزینه دیگر هم می‌شود. بجای آن‌ها می‌توانید از مجموعه ویجت Win10 استفاده کنید که به صورت باندل در Rainmeter 4.0 وجود دارد.

برای دانلود - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - Rainmeter‌ روی این لینک و برای دانلود این اپ با ویجت‌های Win10 - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - روی این لینک کلیک کنید.

اگرچه در ویندوز ۱۰ بطور پیش فرض خبری از گجت‌ها و ویجت‌ها نیست، اما با استفاده از ابزارهای بالا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این احتمال وجود دارد که در آینده مایکروسافت تصمیم بگیرد دوباره افزودن ویجت‌های محبوب هواشناسی، ساعت و موارد دیگر را برای ویندوز ۱۰ ممکن کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone