🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14419.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

دادگاهی در آمریکا آمازون را مسئول حفظ امنیت کالاهای فروشندگان اعلام کرد

حکم دادگاه تجدیدنظر ایالت کالیفرنیا ممکن است باعث تغییر در برخی سیاست‌های آمازون شود چرا که طبق این حکم، مسئولیت امنیت کالاهای فروشندگان شخص ثالث به عهده این فروشگاه اینترنتی است. دادگاه تجدیدنظر ایالت کالیفرنیا ...

حکم دادگاه تجدیدنظر ایالت کالیفرنیا ممکن است باعث تغییر در برخی سیاست‌های آمازون شود چرا که طبق این حکم، مسئولیت امنیت کالاهای فروشندگان شخص ثالث به عهده این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - فروشگاه اینترنتی است.

دادگاه تجدیدنظر ایالت کالیفرنیا اعلام کرده که آمازون مسئول ایمنی محصولات شخص ثالث موجود در فروشگاه‌های خود است. به نظر می‌رسد حکم - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - دادگاه به دنبال اعلام چندین مورد آتش‌سوزی در اسکوتر‌های برقی‌ خریداری شده از فروشگاه این شرکت در سال ۲۰۱۵ اعلام شده باشد.

با این وجود آمازون استدلال می‌کند که در جریان این گونه خرید‌ها که محصولات به صورت مستقیم از این شرکت خریداری نمی‌شوند، فقط نقش رابط میان خریداران و فروشندگان را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - ایفا می‌کند اما قضات تشخیص دادند که ارتباط مستقیم آن‌ها در فرآیند توزیع کالاها باعث مسئولیت این شرکت می‌شود.

با وجود حکم اخیر، آمازون در حکم اولیه پیروز بود زیرا در آن زمان یک قاضی از این دیدگاه که این فروشگاه در فروش محصولات نقشی ندارد و فقط محصولات سایر فروشندگان را تبلیغ می‌کند، طرفداری کرد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان

آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد با انجام یک سرمایه‌گذاری عظیم و انجام غربالگری فروشندگان و محصولات آن‌ها ایمنی این کالاها را تامین کند. هرچند آن‌ها از اظهار نظر در مورد رای دادگاه تجدیدنظر خودداری کردند و هنوز مشخص نیست که این شرکت قصد دارد این حکم را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - در دادگاه عالی به چالش بکشد یا خیر.

اگر حکم ارائه شده به تصویب - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - برسد، ممکن است این فروشگاه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - اینترنتی به اجبار سیاست‌ها خود را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - تغییر دهد. امکان دارد طی این حکم آمازون مجبور شود روند بررسی خود را برای فروشندگان افزایش دهد و مسئولیت کالاهای فروخته شده توسط فروشندگان شخص ثالث را بپذیرد.

همچنین ممکن است این حکم برای سایر فروشگاه‌هایی که از کالاهای شخص ثالث استفاده می‌کنند نیز به تصویب برسد. این موضوع برای خریداران می‌تواند خبر بسیار خوبی باشد، زیرا فروشندگان مجبورند کالاهای خود را بیش از پیش بررسی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone