🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14434.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: آیفون تاشو با نمایشگر ۸ اینچی سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آیفون تاشو هستیم و حالا تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» جزئیات جدیدی درباره این دستگاه منتشر کرده است. به گفته این تحلیلگر، آیفون تاشو اپل از نمایشگر ۸ اینچی ...

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آیفون تاشو هستیم و حالا تحلیلگر مطرح محصولات - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - اپل، «مینگ-چی کو» جزئیات جدیدی درباره - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - این دستگاه منتشر کرده است.

به گفته این تحلیلگر، آیفون تاشو اپل از نمایشگر ۸ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - اینچی OLED - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - با رزولوشن +QHD بهره می‌برد:

«بر اساس جدیدترین اطلاعات، پیش‌بینی می‌کنیم اپل در سال ۲۰۲۳ از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - این آیفون با نمایشگر ۸ اینچی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - و رزولوشن +QHD رونمایی کند که سامسونگ تامین‌کننده انحصاری نمایشگر آن خواهد بود. طبق برنامه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - درخواستی اپل، انتظار می‌رود فروش این گوشی تاشو در سال - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - ۲۰۲۳ در محدوده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - ۱۵ تا ۲۰ میلیون دستگاه قرار بگیرد. به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - از راه‌حل لمسی نانوسیم نقره‌ای TPK استفاده می‌کنند که در مقایسه با فناوری Y-Octa سامسونگ مزایای زیادی دارد.»

به اعتقاد مینگ-چی کو، تمام برندها باید گوشی تاشو داشته باشند که نسل آینده محصولات بالارده و گران‌قیمت را شکل می‌دهند. به گفته این تحلیلگر، اپل می‌تواند به بزرگترین برنده بازار دستگاه‌های تاشو تبدیل شود و نزدیک به ۲۰ میلیون گوشی تاشو در ۲۰۲۳ می‌فروشد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان

کو باور دارد که آیفون تاشو از راه‌حل لمسی نانوسیم نقره‌ای برای نمایشگر بهره می‌برد که در بلندمدت آن را بالاتر از رقبا قرار می‌دهد. این فناوری برای محصولاتی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - که بیش از یکبار خم می‌شوند، موردنیاز است، بنابراین شاید کوپرتینویی‌ها در آینده دستگاهی با قابلیت تا شدن در چندین ناحیه روانه بازار کنند.

به گفته کو اپل هم اکنون از نانوسیم نقره - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خرمدره استان زنجان - برای رابط کاربری لمسی هوم پاد استفاده می‌کند، بنابراین این کمپانی می‌تواند حتی در حجم محدود، نسبت به رقبا با قیمت پایین‌تری به این فناوری دست یابد.

این اولین باری نیست که شاهد انتشار گزارشی درباره آیفون تاشو هستیم. در گذشته هم کو از عرضه چنین محصولی در سال ۲۰۲۳ خبر داده بود، با این حال اکنون جزئیات بیشتری از آن منتشر شده است. در آن زمان کو گفته بود که توسعه چنین محصولی رسما آغاز نشده، اما ظاهرا با توجه به انتشار اطلاعات جدید، کوپرتینویی‌ها چنین پروژه‌ای را کلید زده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone