🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14428.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

صرافی رمزارز بایننس برای مهار کرونا بیش از ۱۰۰۰ کانکتور اکسیژن به هند اهدا می‌کند

صرافی رمزارز بایننس از آخرین شرکت‌هایی است که قصد دارد برای مهار ویروس کرونا تلاش کند. آن‌ها در اقدامی قصد دارند بیش از ۱۰۰۰ کانکتور اکسیژن به کشور هند اهدا کنند. «چانگ پنگ ژائو»، مدیرعامل ...

صرافی رمزارز بایننس از آخرین شرکت‌هایی است که قصد دارد برای مهار ویروس کرونا تلاش کند. آن‌ها در اقدامی قصد دارند بیش از ۱۰۰۰ کانکتور اکسیژن به کشور هند اهدا کنند.

«چانگ پنگ ژائو»، مدیرعامل صرافی بایننس در حساب توییتر خود اعلام کرد که این شرکت هم اکنون حدود ۱۷۵ کانکتور اکسیژن به ارزش - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - ۲۰۰ هزار دلار در اختیار دارد و ظرف هفت روز آینده آن‌ها را به بیمارستان‌های هند ارسال خواهد کرد. ژائو ضمن روحیه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - دادن به دولت‌هایی که در حال مبارزه با همه‌گیری کرونا هستند، تاکید کرد که شعبه خیریه بایننس در حال کار روی بیش از ۱۰۰۰ کانکتور اکسیژن است.

ویروس کرونا یک بار دیگر در کشور هند تاثیرات مرگبار خود را اثبات کرده و در همین راستا، بایننس نیز به لیست صرافی‌های رمزارزی که به مهار ویروس کرونا در این کشور کمک می‌کنند، پیوسته‌ است.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل

«ویتالیک بوترین»، بنیانگذار روسی «اتریوم» نیز اخیرا از اهدا ۱۰۰ رمزارز میکر و اتریوم به ارزش تقریبی ۶۵۰ هزار دلار به دولت هند خبر داده. «بالاجی سرینیواسان»، مدیر ارشد فناوری سابق صرافی کوین‌بیس و شریک تجاری شرکت خدمات مالی «آندرسن هوروویتز» نیز حدود ۲۱.۷۴ رمزارز اتریوم که تقریبا ۵۰ هزار دلار ارزش دارد، به دولت هند اهدا کرده است.

کمک‌های - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - مالی صرافی‌های رمزارز پس از آن که «ساندیپ نایوال»، بنیانگذار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - پلتفرم Polygon از آن‌ها درخواست کمک کرد، صورت می‌گیرد. نایوال کمک‌های مالی رمزارزها را به دلیل شفافیت انتخاب کرده. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - او در حساب توییتر خود نوشته:

«امروز گردش‌های سریع و شفاف رمزارزها به هند برای مهار ویروس کرونا کمک می‌کند و فردا می‌توانیم از آن‌ها برای تامین بودجه کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌های هند استفاده کنیم.»

جالب اینجاست که هند - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرعین استان اردبیل - پیش از این برای منع دارایی‌های دیجیتال و رمزارزها برنامه‌هایی را در نظر گرفته بود اما هم اکنون دولت هند همچنان کمک‌های مالی شخصیت‌های برجسته و صرافی‌های رمزارز را قبول می‌کند. البته صرافی‌ها در کمک به دولت هند تنها نیستند و غول‌های فناوری مانند گوگل و مایکروسافت نیز به نوعی به این کشور کمک می‌کنند تا با کرونا و گونه جدیدش مقابله کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone