🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14429.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس تاریخ معرفی نسل بعدی لپ‌تاپ گیمینگ Zephyrus S17 را اعلام کرد

ایسوس هفته آینده در تاریخ ۲۱ اردیبهشت از نسل جدید لپ‌تاپ گیمینگ Zephyrus S17 با مشخصات فنی قدرتمند مانند پردازنده‌های Tiger Lake-H اینتل رونمایی خواهد کرد. ایسوس با انتشار تیزری کوتاه از معرفی چنین محصولی ...

ایسوس هفته آینده در تاریخ ۲۱ اردیبهشت از نسل جدید لپ‌تاپ گیمینگ Zephyrus S17 با مشخصات فنی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - قدرتمند مانند پردازنده‌های Tiger Lake-H اینتل رونمایی خواهد کرد.

ایسوس با انتشار تیزری کوتاه از معرفی چنین محصولی خبر داده، اما - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - در این تیزر اطلاعات چندانی درباره آن وجود ندارد و تنها با بخشی از طراحی منحصر به فرد آن روبه‌رو هستیم. این لپ‌تاپ گیمینگ از طراحی سیستم خنک کننده متفاوتی بهره می‌برد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - که در نسل بعدی‌اش، عملکرد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - آن بهبود پیدا خواهد کرد.

نسل کنونی این دستگاه از سیستم آیرودینامیک فعال (AAS) بهره می‌برد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - که بتواند عملکرد پایداری را هنگام انجام کارهای سنگین و اجرای بازی‌ها در اختیار کاربران قرار دهد. این سیستم بخشی از بدنه را بلند می‌کند که نتیجه‌اش، افزایش ۳۲ درصدی گردش هوا در مقایسه با طراحی استاندارد و رایج بازار است.

استفاده از مواد مخصوص هم باعث کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - پردازنده نسبت به محصولات معمول می‌شود. علاوه بر این، با تونل‌های ضد گرد و غبار روبه‌رو هستیم که هیت سینک یا گرماگیز را تمیز - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - نگه می‌دارد تا بهره‌وری سیستم حفظ شود.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان

نسل جدید لپ‌تاپ گیمینگ Zephyrus S17 با قدرتمندترین پردازنده‌های اینتل یعنی Tiger Lake-H از راه می‌رسد. این احتمال وجود دارد که ایسوس از پردازنده ۸ هسته‌ای اینتل Core i9-11950H در این محصول استفاده کند.

این پردازنده که بین Core i9-11980HK و Core i9-11900H قرار می‌گیرد، دارای ۸ هسته و ۱۶ رشته است و از فرکانس پایه ۲.۶ گیگاهرتز و بوست ۴.۹ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. این تراشه از ۱۰ مگابایت حافظه کش L2 - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - و ۲۴ مگابایت حافظه کش L3 بهره می‌برد و توان طراحی حرارتی برابر ۴۵ وات دارد.

این پردازنده در گذشته در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - ۵ رویت شده بود. انتظار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پاوه استان کردستان - می‌رود حداکثر عملکرد این تراشه متناسب با سیستم خنک‌کننده لپ‌تاپ باشد، بنابراین شاید کاربران تمام محصولات مجهز به آن، عملکرد یکسانی را تجربه نکنند. هفته آینده استفاده ایسوس از این پردازنده مشخص می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone