🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14418.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل واچ احتمالا در سال ۲۰۲۲ به حسگر تشخیص قند خون مجهز می‌شود

اسناد به ثبت رسیده از یک استارتاپ انگلیسی به نام «Rockley Photonics» در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از روابط این شرکت با اپل خبر می‌دهد. این روابط می‌تواند تا سال ۲۰۲۲ به ...

اسناد به ثبت رسیده از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نهاوند استان همدان - یک استارتاپ انگلیسی به نام «Rockley Photonics» در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از روابط این شرکت با اپل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نهاوند استان همدان - خبر می‌دهد. این روابط می‌تواند تا سال ۲۰۲۲ به عرضه قابلیت تشخیص قند خون در اپل واچ منتهی شود.

استارتاپ «راکلی فوتونیکس» یک شرکت انگلیسی است که به طراحی حسگرهای تشخیص قند خون از طریق نور مادون قرمز می‌پردازد. این حسگرها ظاهرا قادر به تشخیص ویژگی‌هایی از جمله سطح گلوکز و الکل خون هستند که تا پیش از این فقط از طریق ابزارهای پزشکی قابل اندازه‌گیری بودند.

بر اساس اطلاعات اسناد ثبت شده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نهاوند استان همدان - در SEC، شرکت راکلی می‌خواهد به صورت عمومی در بازار نیویورک عرضه شود و به همین خاطر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نهاوند استان همدان - جزئیاتی را درباره روابطی که با شرکای مالی خود دارد، مشخص کرده است. بر همین مبنا، گفته شده که اپل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نهاوند استان همدان - یکی از مشتریان بزرگ این شرکت است.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نهاوند استان همدان

راکلی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نهاوند استان همدان - مدعی است دو مشتری بزرگ این شرکت ۱۰۰ درصد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نهاوند استان همدان - درآمد آن‌ها در سال ۲۰۲۰ را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نهاوند استان همدان - تشکیل دادند. در نتیجه، قابل پیش‌بینی است که تمایل اپل به استفاده از حسگرهای جدید - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نهاوند استان همدان - در محصولات این شرکت آن‌ها را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نهاوند استان همدان - به یکی از دو مشتری بزرگ راکلی فوتونیکس تبدیل کرده باشد.

این استارتاپ می‌گوید با اپل توافقی مبنی بر عرضه و توسعه محصولات دارد که امیدوار است بتواند برای بخش عمده‌ای از درآمدهای خود روی آن حساب کند. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نهاوند استان همدان - راکلی فوتونیکس همچنین اعلام کرده که - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نهاوند استان همدان - بخش - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نهاوند استان همدان - عمده درآمد آن‌ها از دریافت هزینه مهندسی در امر توسعه محصولات آتی آن‌ها حاصل خواهد شد. مدیرعامل این شرکت انتظار دارد که فناوری توسعه‌یافته توسط راکلی فوتونیکس تا سال ۲۰۲۲ برای محصولات مصرفی آماده شود، با این حال او به‌طور مستقیم اسمی از اپل نبرده است.

مدت‌هاست که شایعاتی درباره اضافه شدن قابلیت تشخیص قند خون به اپل واچ شنیده می‌شود. کوپرتینویی‌ها مشغول کار روی پتنت قطعاتی هستند که امکان تشخیص سطح گلوکز خون از طریق پوست به جای نمونه‌گیری مستقیم را فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone