🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14425.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اولین تصاویر گلکسی زد فولد ۳ افشا شد: دوربین زیر نمایشگر و پشتیبانی از S Pen

سامسونگ می‌خواهد امسال از دو گوشی تاشوی جدید رونمایی کند که یکی از آن‌ها، گلکسی زد فولد ۳ نام دارد. حالا شاهد افشای تصاویری از این دستگاه هستیم که برخی ویژگی‌های آن را مشخص می‌کند. ...

سامسونگ می‌خواهد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرندیه استان مرکزی - امسال از دو گوشی تاشوی جدید رونمایی کند که یکی از آن‌ها، گلکسی زد فولد ۳ نام دارد. حالا شاهد افشای تصاویری از این دستگاه هستیم که برخی ویژگی‌های آن را مشخص می‌کند.

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره نسل بعدی گوشی تاشو کره‌ای‌ها هستیم و تصاویر اخیر، برخی از آن‌ها را تایید می‌کنند. به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد از جدیدترین فناوری‌ها در این محصولش استفاده کند.

طبق تصاویر، کره‌ای‌ها از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرندیه استان مرکزی - طراحی متفاوتی برای گلکسی زد فولد ۳ استفاده می‌کنند و شباهتی میان آن و گوشی‌های سری گلکسی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرندیه استان مرکزی - S21 وجود ندارد. برای مثال در این دستگاه خبری از حفره در مرکز نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی نیست و برای اولین بار شاهد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرندیه استان مرکزی - استفاده از دوربین زیر نمایشگر در یک گوشی تاشو خواهیم بود.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرندیه استان مرکزی

سامسونگ از مدت‌ها قبل مشغول بررسی فناوری دوربین زیر نمایشگر است و حالا ظاهرا قصد دارد از آن به همراه نسل جدید - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرندیه استان مرکزی - گوشی‌های تاشو خود رونمایی کند.

کره‌ای‌ها - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرندیه استان مرکزی - اوایل سال جاری میلادی با معرفی سری گلکسی S21 تصمیم گرفتند پشتیبانی از قلم S Pen را برای اولین بار به یک گوشی غیر از سری گلکسی نوت اضافه کنند. حالا طبق تصاویر اخیر، این روند ادامه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرندیه استان مرکزی - دارد و گلکسی زد فولد ۳ از آن پشتیبانی خواهد کرد. طبق تصویر، کاربر در کنار تماس ویدیویی، می‌تواند یادداشت‌برداری کند. گزارش‌ها از قلم S Pen هیبریدی جدید برای این محصول خبر می‌دهند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرندیه استان مرکزی

استفاده از قلم می‌تواند برای - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرندیه استان مرکزی - نمایشگر داخلی خطرناک باشد و روی آن خط و خش - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرندیه استان مرکزی - بیندازد، با این حال کره‌ای‌ها می‌خواهند برای نمایشگر، حاشیه‌ها و حتی لولا از فناوری جدیدی به نام «زره» یا Armor استفاده کنند تا کاربران نگرانی از این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرندیه استان مرکزی - بابت نداشته باشند. سامسونگ برای نمایشگر بیرونی از گوریلا گلس - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرندیه استان مرکزی - ویکتوس استفاده خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرندیه استان مرکزی

سامسونگ هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی از این دستگاه و همچنین گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر نکرده، با این حال گزارش‌ها از معرفی آن‌ها - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر زرندیه استان مرکزی - در ماه ژوئیه خبر می‌دهند. با توجه به گزارش‌ها، احتمالا با بهترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ روبه‌رو خواهیم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone