🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17926.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

یک زن ۶۳ ساله به جرم ۱۹ سال فروش اجناس سرقتی در eBay به زندان محکوم شد

یک زن ۶۳ ساله اهل تگزاس به جرم فروش کالاهای سرقتی در سایت eBay به مدت ۱۹ سال، به ۵۴ ماه حبس و پرداخت ۳.۸ میلیون دلار غرامت محکوم شد. به گفته وزارت دادگستری آمریکا، ...

یک زن ۶۳ ساله اهل تگزاس به جرم فروش کالاهای سرقتی در سایت eBay به مدت ۱۹ سال، به ۵۴ ماه حبس و - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پرداخت ۳.۸ میلیون دلار غرامت محکوم شد.

به گفته وزارت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دادگستری آمریکا، «کیم ریچاردسون» ۶۳ ساله، ساکن دالاس، در دزدی سریالی بین ایالتی به ارزش چند میلیون دلار از آگوست  ۲۰۰۰ (مرداد ۱۳۷۹) تا آوریل ۲۰۱۹ (فروردین ۱۳۹۸) دست داشته است. در آن زمان بازرسان فدرال اظهار داشتند که وی به سراسر ایالات متحده سفر کرده و کالاهای سرقت شده را مستقیما از طریق سایت «ebay» فروخته است.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان

دادگاه هنگام صدور حکم این شخص متذکر شد که به خاطر فعالیت‌های گسترده متهم در سراسر کشور و طی سال‌های متمادی شناسایی کلیه قربانیان این سرقت تقریبا غیرممکن است.در این اطلاعیه آمده:

او با استفاده از ابزارهای سرقت شده، دستگاه‌های امنیتی فروشگاه‌ را از کار انداخته، کالای دزدیده شده را داخل کیسه مشکی بزرگ پنهان کرده و از فروشگاه خارج می‌شد. «ریچاردسون» در فروش اقلام سرقتی در اینترنت و همچنین ارسال و بسته‌بندی آن‌ها دست داشته است.

خریداران طی مدت ۱۹ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سال، چیزی حدود ۳.۸ میلیون دلار به حساب‌های مختلف «ریچاردسون» در پی‌پال پول واریز کرده‌اند. سرویس مخفی آمریکا و FBI این پرونده را بررسی کرده و «بلیندا بیک»، دستیار دادستان ایالات‌متحده از ناحیه جنوبی تگزاس، او را تحت پیگرد قانونی قرار داد.

«ریچاردسون» در ماه دسامبر ۲۰۱۹ (آذر ۱۳۹۸) به جرم خود اعتراف کرد و قرار شد - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تا به مدت ۵۴ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ماه در زندان ایالاتی به سر ببرد و حکم او با سه سال آزادی تحت نظارت ادامه پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone