🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17929.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدید اپلیکیشن «شاتل موبایل من» با امکانات جدید منتشر شد

اپلیکیشن اختصاصی کنترل حساب سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، در نسخه جدید با امکانات بیشتر و کاربری آسان‌تر در دسترس قرار گرفت. این اپلیکیشن کاربردی، ویژه مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل است که از طریق آن کاربران این ...

اپلیکیشن اختصاصی کنترل حساب سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، در نسخه جدید با امکانات بیشتر و کاربری آسان‌تر در دسترس قرار گرفت. این اپلیکیشن کاربردی، ویژه مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل است که - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خدابنده استان زنجان - از طریق آن کاربران این شبکه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خدابنده استان زنجان - تلفن همراه می‌توانند اعتبار حساب، بسته‌ها و خدمات سیم‌کارت هوشمند خود را مدیریت کنند.

روابط عمومی شاتل خبر از ارائه نسخه جدید این اپلیکیشن داده و اعلام کرده مشاهده میزان اعتبار باقی مانده، خرید شارژ و بسته، فعال و یا غیرفعال کردن خدمات و سرویس‌های موجود روی سیم‌کارت از قابلیت‌های اپلیکیشن «شاتل موبایل من» است که در نسخه جدید قابلیت‌های دیگری نیز به آن اضافه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خدابنده استان زنجان - شده است. از جمله این قابلیت‌های - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خدابنده استان زنجان - جدید می‌توان به اضافه شدن قابلیت «پیشنهاد شگفت انگیز روز» برای خرید بسته‌های با تخفیف ویژه، عرضه «پیشنهادات شخصی»، اضافه شدن ویژگی «دعوت از دوستان»، اضافه شدن بخش «خدمات ویژه» به منظور استفاده متمرکز از سرویس‌های غیرمخابراتی، آموزشی و سرگرمی تدارک دیده شده برای مشترکین شاتل موبایل، بهبود عملکرد پایش بسته، بهبود عملکرد برنامه و تجربه کاربری اشاره کرد.

در این نسخه تلاش شده تا کاربر تجربه بهتری در استفاده از اپلیکیشن داشته باشد و بر این اساس، کارکرد آن نسبت به گذشته روان‌تر شده است. همچنین همه‌چیز به آسانی در اختیار کاربر قرار گرفته و خرید شارژ یا بسته، کنترل مانده موجودی یا بسته و یا فعال و غیرفعال‌سازی خدمات - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خدابنده استان زنجان - مختلف، تنها با چند کلیک توسط کاربر امکان‌پذیر است.

تغییر آنلاین وضعیت و مسدودی سیم‌کارت، مدیریت جز به جز خدمات مخابراتی، ثبت درخواست پشتیبانی، تماس صوتی یا چت با کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی، پاسخ به سوالات متداول، نقشه مناطق تحت پوشش و تست سرعت از جمله دیگر امکانات اپلیکیشن کنترل حساب سیم‌کارت‌های شاتل موبایل است.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور است که برای نخستین بار در ایران، فناوری «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خدابنده استان زنجان - درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره 0998 - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر خدابنده استان زنجان - و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone