🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17925.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

دانشگاه علوم پزشکی کردستان بهترین دانشگاه ایران در رتبه‌بندی 2021 تایمز

سیستم رتبه بندی دانشگاه‌‌ها و موسسه‌های آموزش عالی تایمز یا به اختصار «THEWUR»، یکی از مشهورترین و البته قدیمی‌ترین نظام‌های رتبه بندی بین‌المللی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دنیا است. این سیستم نخستین بار در سال 2004 با همکاری تایمز ...

سیستم رتبه بندی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - دانشگاه‌‌ها و موسسه‌های آموزش عالی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - تایمز یا به اختصار «THEWUR»، یکی از مشهورترین و البته قدیمی‌ترین نظام‌های رتبه بندی بین‌المللی دانشگاه‌ها - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - و مراکز آموزش عالی دنیا است.

این سیستم نخستین بار در سال 2004 با همکاری تایمز و کیواس منتشر شد. در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - سال ۲۰۱۰ روش‌ جدیدی برای رتبه‌بندی ارائه شد و در سال ۲۰۱۱ نیز مجددا روش رتبه بندی دستخوش تغییراتی قرار گرفت.

در رتبه‌ بندی دانشگاه‌ها و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - مراکز آموزش عالی سیزده شاخص در پنج گروه کلی در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - نظر گرفته می‌شود که شامل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - فضای آموزشی (۳۰ درصد از کل نمره)، امتیاز پژوهشی شامل حجم، درآمد وشهرت (۳۰ درصد از کل نمره)، استنادها و تأثیر پژوهشی (۳۰ درصد از کل نمره)، درآمد صنعتی و نوآوری (۲٫۵ درصد کل نمره)، وجه بین‌المللی از جمله نیروی انسانی، دانشجویان و پژوهش (۷٫۵ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - درصد از کل نمره) می‌شود.

در رتبه بندی دانشگاه‌های تایمز 2021، رتبه اول به دانشگاه آکسفورد و رتبه دوم به دانشگاه استنفورد اختصاص پیدا کرده است. دانشگاه‌‌های هاروارد، موسسه فناوری کالیفرنیا، MIT و کمبریج نیز رتبه‌‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

در بین مراکز آموزشی ایران 47 دانشگاه موفق به راهیابی به این فهرست شده‌اند. دانشگاه علوم پزشکی کردستان با کسب رده‌های بین 301 تا 350 در صدر و دانشگاه نوشیروانی بابل با کسب رده‌های 351 تا 400 در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - رتبه دوم دانشگاه‌های - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - ایران قرار گرفته است.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان

در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - رتبه‌های بعدی دانشگاه صنعتی شریف، امیر کبیر، علوم پزشکی ایران، دانشگاه کاشان، اصفهان، دانشگاه تهران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه شیراز و دانشگاه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - تبریز قرار گرفته‌اند.

در بخش - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - آموزش، دانشگاه علوم پزشکی تهران با کسب رده‌ها‌ی بین 501-600 در صدر و دانشگاه علوم پزشکی تبریز با کسب رده‌های بین 601 تا 800 در رتبه دوم در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - این گروه قرار گرفته است.

در بخش درآمد صنعتی و همچنین بخش پژوهش‌ها، دانشگاه شریف با کسب رتبه‌های بین 401 تا 500 در صدر و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - دانشگاه علم و فناوری ایران با کسب رده‌های بین 501 تا 600 در رتبه دوم قرار دارد.

در بخش عملکرد بین المللی دانشگاه تبریز با کسب رده‌های بین 601 تا 800 در رتبه اول و دانشگاه اصفهان نیز با کسب رده‌های 601 تا 800 - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - در رتبه دوم قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone