تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17253.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

چگونه فضای آی‌کلود را خالی کنیم؟

زمانی که اپل در سال ۲۰۱۱ از آی‌کلود رونمایی کرد، ۵ گیگابایت فضای رایگان برای کاربران کافی بود، اما هم اکنون این فضا بسیار کم است و بسیاری باید آن را خالی کنند. در سال‌های ...

زمانی که اپل در سال ۲۰۱۱ از آی‌کلود رونمایی کرد، ۵ گیگابایت فضای رایگان برای کاربران کافی بود، اما هم اکنون این فضا بسیار کم - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - است - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - و بسیاری باید آن را خالی کنند.

در سال‌های اخیر حجم فایل‌ها افزایش پیدا کرده و با افزایش رزولوشن دوربین گوشی‌های هوشمند، بسیاری - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - از ما - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز داریم. علاوه بر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - این، اپل از محصولات زیادی رونمایی کرده که تمام آن‌ها از آی‌کلود استفاده می‌کنند.

کاربران می‌توانند فضای ذخیره‌سازی کنونی خود را با پرداخت هزینه افزایش دهند، اما راهکار بهتر خالی کردن فضای آی‌کلود از فایل‌های قدیمی است. برای آموزش خالی کردن فضای آی‌کلود در ادامه همراه دیجیاتو باشید.

حذف فایل‌های بکاپ قدیمی

پیش از اینکه شروع به حذف فایل از آی‌کلود کنید، به سراغ مواردی باشید که بیشترین فضا را اشغال کرده‌اند. در دستگاه خود به بخش تنظیمات مراجعه کرده، بخش آی‌کلود را باز کرده و در نهایت به قسمت مدیریت حافظه بروید.

در بالای نمایشگر یک چارت میله‌ای به چشم می‌خورد که نوع فایل‌ها را - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - مشخص کرده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - که برای اکثر کاربران بکاپ‌ها، تصاویر و پیام‌ها نیمی از فضا را اشغال کرده‌اند. به سمت پایین اسکرول کنید تا جزئیات بیشتری در اختیارتان قرار بگیرد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان

این احتمال وجود دارد که بکاپ‌های آیفون قدیمی شما به صورت خودکار درون این فضا آپلود شده باشند و هیچ‌گاه آن‌ها را حذف نکرده باشید. این فایل‌ها - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - برای سال‌ها این فضای باارزش را اشغال کرده‌اند و شما نیازی به آن‌ها در آینده نخواهید داشت.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان

برای حذف فایل‌های بکاپ به بخش آی‌کلود - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - در تنظیمات بروید - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - و گزینه مدیریت بکاپ‌ها را انتخاب کنید. مواردی که به آن‌ها نیاز ندارید را پاک کنید تا فضای بیشتری در اختیارتان قرار بگیرد. در این بخش می‌توانید وضعیت بکاپ‌گیری از اپ‌ها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهید و این ویژگی را برای برخی آن‌ها غیرفعال کنید.

حذف پیام‌های قدیمی

پیام‌ها - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - فضای کمی را اشغال می‌کنند اما اگر برای چندین سال کاربر محصولات اپل بوده باشید، حجم آن‌ها احتمالا چندین گیگابایت شده، مخصوصا اگر در آن‌ها تصاویر یا ایموجی وجود داشته باشد. برای حذف آن‌ها - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - به اپ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - Message دستگاه خود بروید و پیام‌ها یا کل گفتگو را حذف کنید. زمانی که دست به چنین کاری می‌زنید، از تمام محصولات اپل حذف می‌شوند.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان

شما می‌توانید بجای این کار، تنها پیام‌هایی که شامل فایل می‌شوند را حذف - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - کنید چرا که فضای بسیار زیادی را اشغال می‌کنند. در یک گفتگو روی نام مخاطب ضربه زده و سپس - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - دکمه اطلاعات را - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - انتخاب کنید. در این بخش به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - تمام تصاویر دسترسی پیدا خواهید کرد و امکان حذف آن‌ها نیز وجود دارد.

حذف پیوست‌های ایمیل

همانند پیام‌‌ها، ایمیل‌ها نیز می‌توانند شامل فایل‌های حجیم باشند و اگر برای چندین سال ایمیل‌های شما توسط آی‌کلود ذخیره شده باشند، فضای زیادی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - را اشغال کرده‌اند. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - خوشبختانه نیازی به حذف تمام ایمیل‌ها نیست و آی‌کلود - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - یک راه ساده برای مشاهده ایمیل‌ها با پیوست بر اساس حجم - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - را فراهم می‌کند.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان

ابتدا iCloud Mail را باز کنید، روی View ضربه بزنید و و پیوست‌ها را مرتب کنید. در این بخش می‌توانید - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - تمام ایمیل‌ها با پیوست را حذف کنید یا اینکه برای آن یک محدودیت درنظر بگیرید و تنها دست به حذف ایمیل‌ها با پیوست‌های با حجم بیش از ۱۵ مگابایت بزنید.

مدیریت تصاویر و ویدیوها

این احتمال وجود - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - دارد که بخش بزرگی از فضای آی‌کلود شما توسط - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - تصاویر و ویدیوها اشغال شده باشد. شما به صورت خودکار نمی‌توانید تصاویر نامناسب را انتخاب کنید و باید میان آن‌ها جستجو کرده و مواردی که علاقه‌ای به حفظ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - آن‌ها ندارید، حذف - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - کنید. اگر در آی‌کلود ویدیو ذخیره شده، بهتر است - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - اول به سراغ آن‌ها - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - بروید چون فضای بیشتری اشغال می‌کنند.

اگر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - پس از حذف تصاویر و ویدیوها با کاهش فضای ذخیره‌سازی آی‌کلود روبه‌رو - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - نشدید، تعجب نکنید چرا که در آلبوم مخصوصی قرار می‌گیرند و مدتی طول می‌کشد تا به صورت کامل حذف شوند. برای تغییر در این روند، به سراغ آلبوم «Recently Deleted» بروید و فایل‌های درون آن را حذف کنید.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان

یکی دیگر از راه‌ها برای خالی کردن - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - فضای آی‌کلود، انتقال تصاویر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - و ویدیوها به فضای ذخیره‌سازی خارجی است. شاید برای خرید فضای ذخیره‌سازی خارجی مانند هارد اکسترنال مجبور به پرداخت هزینه شوید، اما در بلندمدت صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

خالی کردن آی‌کلود درایو

آی‌کلود درایو فضایی است که اپل برای ذخیره کپی فایل‌هایی مانند اسناد، PDF - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - یا اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کند. با گذر زمان، فضای ذخیره‌سازی درایو شما با فایل‌هایی مانند پیام‌ها، ایمیل‌ها و تصاویر پر می‌شوند.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان

خالی کردن آی‌کلود - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - درایو از طریق کامپیوتر بسیار ساده است، هرچند می‌توان چنین کاری را توسط آیفون یا آیپد نیز انجام داد. در مک به فولدر آی‌کلود درایو در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - فایندر بروید و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - سپس آن‌ها را بر اساس حجم، نوع یا تاریخ ایجاد مرتب کنید - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - و در نهایت مواردی که نیازی به آن‌ها ندارید را - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - حذف کنید.

در نهایت با توجه به این موضوع که تمام بخش‌های اکوسیستم اپل در آی‌کلود نقش دارند، احتمال پر شدن سریع فضای ذخیره‌سازی آن وجود دارد و شما هرچند وقت یکبار با صرف - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - چند دقیقه زمان می‌توانید بخشی از آن را خالی کنید. با این کار نیازی به پرداخت هزینه اضافه برای خرید فضای بیشتر نخواهید داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone