🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11219.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سوکت AM5 شرکت AMD برای پردازنده‌های رافائل احتمالا از PCIe 5.0 پشتیبانی نمی‌کند

چند وقت پیش گیگابایت مورد حمله باج‌افزاری قرار گرفت و اخیرا مهاجمان بخشی از داده‌های این کمپانی را منتشر کرده‌اند که مربوط به سوکت نسل بعدی پردازنده‌های AMD هم می‌شود. به نظر می‌رسد سوکت AM5 ...

چند وقت پیش گیگابایت مورد حمله - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - باج‌افزاری قرار گرفت و اخیرا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - مهاجمان بخشی از - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - داده‌های این کمپانی را منتشر کرده‌اند که مربوط به سوکت نسل بعدی پردازنده‌های AMD هم می‌شود. به نظر می‌رسد سوکت AM5 از PCIe 5.0 پشتیبانی نمی‌کند.

منابع وب‌سایت TechPowerUp به اطلاعاتی از حمله باج‌افزاری به گیگابایت دست پیدا کرده‌اند که حاوی تصویری از سوکت AM5 است که ارتباط آن با سایر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - قطعات را نشان - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - می‌دهد.

سوکت AM5 برای پردازنده‌های سری رایزن ۶۰۰۰ مبتنی بر معماری Zen4 استفاده می‌شود که طبق گزارش‌ها، اسم رمز «رافائل» را یدک می‌کشد. در این تصویر با چندین ارتباط PCIe 4.0 روبه‌رو هستیم، اما خبری از ارتباط PCIe 5.0 نیست.

در دیاگرام این تصویر ۲۸ مسیر PCIe 4.0 وجود دارد که ۱۶ مسیر آن مربوط به کارت گرافیک - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - می‌شوند، ۴ مورد آن برای اسلات M.2 حافظه NVME - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - مورد استفاده قرار می‌گیرند، ۴ مورد به کنترلر USB اختصاص می‌یابند و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - ۴ مسیر باقی مانده - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - هم در اختیار چیپست AM5 قرار می‌گیرد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان

زمانی که گروه RansomExx به گیگابایت حمله کرد، این کمپانی با این تهدید روبه‌رو شد که در صورت عدم پرداخت باج، با افشای ۱۱۲ گیگابایت از داده‌هایش روبه‌رو می‌شود. در این داده‌ها ارتباطات با اینتل، - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - AMD‌ و شرکت‌های دیگر وجود دارند.

چند روز پیش این گروه ۷ گیگابایت از این داده‌ها را منتشر کرد. نویسنده پست مربوط به این اطلاعات اعلام کرد که بخش اول شامل داده‌های مربوط به AMD می‌شود، بنابراین انتظار می‌رود دیاگرام اخیر هم مربوط به همین بخش باشد.

انتظار می‌رود AMD سال - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - آینده میلادی پردازنده‌های رایزن ۶۰۰۰ مبتنی بر معماری Zen4 را معرفی کند، البته باید منتظر رونمایی از گرافیک‌های مبتنی بر معماری RDNA 3 هم باشیم.

در حالی اطلاعات اخیر از عدم پشتیبانی پردازنده‌های آینده AMD از PCIe 5.0 - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر شاندیز استان خراسان - خبر می‌دهد که پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل از چنین فناوری پشتیبانی می‌کند. PCIe یا همان پی‌سی‌ای اکسپرس یک استاندارد است که امکان اتصال سریع قطعات را فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone