🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11222.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا هزینه سیستم خنک‌کننده سری گلکسی S22 را کاهش می‌دهد

در حالی که در گذشته گفته شده بود سامسونگ به دنبال استفاده از سیستم خنک‌کننده محفظه بخار در پرچمدارهای آینده‌اش است، گزارشی جدید می‌گوید کره‌ای احتمالا قصد چنین کاری را برای سری گلکسی S22 ندارند. ...

در حالی که در گذشته گفته شده بود سامسونگ به دنبال استفاده از سیستم خنک‌کننده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - محفظه بخار - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - در پرچمدارهای آینده‌اش است، گزارشی جدید می‌گوید کره‌ای احتمالا قصد چنین کاری را برای سری گلکسی S22 ندارند.

یکی از منابع حوزه فناوری با حساب توییتری «FrontTron» گفته سامسونگ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - برای کاهش هزینه‌ها نمی‌خواهد از سیستم خنک‌کننده با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - محفظه بخار در سری گلکسی S22 استفاده کند.

به نظر می‌رسد تیم موبایل سامسونگ به دنبال استفاده از محفظه بخار به همراه چیپ اگزینوس با پردازشگر گرافیکی AMD بوده تا در کنار بهبود عملکرد، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - کاربران با مشکل گلوگاه هم روبه‌رو نشوند. - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - اما ظاهرا مدیران سامسونگ علاقه‌ای به چنین رویکردی ندارند و می‌خواهند با عدم استفاده از چنین سیستمی، هزینه‌ها را کاهش دهند.

سامسونگ در - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - سری گلکسی S10 از چنین فناوری استفاده کرد، اما در ادامه به سراغ پد‌های حرارتی چند لایه گرافیتی رفت تا دمای پردازنده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - مرکزی را کاهش دهد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کمیجان استان مرکزی

زمانی که سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کرد، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - تصمیم گرفت در آن‌ها از هردو سیستم استفاده کند. برخی از آن‌ها به پدهای حرارتی گرافیتی و تعدادی به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - محفظه بخار مسی مجهز شدند. در حالی که برخی تصور می‌کردند حذف محفظه بخار باعث افزایش دمای برخی مدل‌های گلکسی نوت ۲۰ اولترا شده است، بررسی‌ها چنین موضوعی را رد کردند.

سامسونگ دیگر از چنین فناوری در سری گلکسی S21 استفاده نکرد و ظاهرا خبری از آن در نسل آینده‌اش هم نخواهد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کمیجان استان مرکزی - بود. اگرچه سامسونگ طبق گزارش اخیر بخاطر صرفه‌جویی در هزینه‌ها دست به چنین کاری می‌زند، اما در دنیای واقعی هم چنین سیستمی تفاوت چشمگیری ایجاد نمی‌کند، حداقل بر اساس چیزی که در گوشی‌های سری نوت دیده‌ایم.

چندین ماه تا معرفی نسل آینده گوشی‌های سری گلکسی S فاصله داریم و در این مدت با گزارش‌های بیشتری روبه‌رو خواهیم شد. حتی این احتمال وجود دارد که در آینده گزارشی از عقب‌نشینی تیم مدیریتی سامسونگ و افزودن محفظه بخاطر به سری گلکسی S22 خبر دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone