🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11224.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی نوا ۹ پرو احتمالا با شارژ سریع‌ ۱۰۰ وات و هارمونی ۲.۱ از راه می‌رسد

پیش از رونمایی رسمی، مشخصات هواوی «نوا ۹ پرو» در پایگاه داده ۳C چین به اشتراک گذاشته شد که خبر از دستگاهی با شارژ سریع‌ ۱۰۰ وات، سیستم عامل جدید هارمونی ۲.۱ و پشتیبانی از ...

پیش از رونمایی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر فومن استان گیلان - رسمی، مشخصات هواوی «نوا ۹ پرو» در پایگاه داده ۳C چین به اشتراک گذاشته شد که خبر از دستگاهی با شارژ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر فومن استان گیلان - سریع‌ ۱۰۰ وات، سیستم عامل جدید هارمونی ۲.۱ و پشتیبانی از شبکه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر فومن استان گیلان - 4G می‌دهد.

مشخصات سری هواوی نوا ۹ با شماره مدل‌های RTE-AL00 و NAM-AL00 اخیرا در پایگاه داده ۳C به نمایش درآمده که به ترتیب با نوا ۹ پرو و نوا ۹ مربوط می‌شوند. طبق مستندات ارائه شده، به نظر می‌رسد شارژ فوق سریع ۱۰۰ وات با شماره مدل HW-200500C00 به نسخه پرو این خانواده مربوط می‌شود. از سویی دیگر نسخه استاندارد با فناوری شارژ سریع ۶۶ وات (شماره مدل: HW-110600C00) همراه است. همچنین این گواهی، گوشی‌ها در لیست دستگاه‌های 4G ذکر کرده است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر فومن استان گیلان

در اطلاعات ارائه شده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر فومن استان گیلان - گفته می‌شود که نوا ۹ پرو به همراه سیستم عامل جدید هارمونی ۲.۱ روانه بازار خواهد شد که در مقایسه با نسل قبل خود دارای ویژگی‌های جدیدی است. همچنین اوایل این ماه، مشخصات منتسب به گوشی هواوی P50 در وب‌سایت TENAA وجود سیستم عامل جدید هارمونی ۲.۱ را تایید کرده بود.

افشاگر دیگری در شبکه اجتماعی چینی ویبو عنوان می‌کند که هواوی نوا ۹ پرو به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و نسخه استاندارد این خانواده دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

در گزارش‌های قبلی مشخص شده بود که سری نوا ۹ هواوی گواهی TENAA خود - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر فومن استان گیلان - را دریافت کرده بود. مدل پرو از یک نمایشگر بزرگ به همراه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر فومن استان گیلان - روزنه دوربین سلفی قرص شکل در گوشه سمت چپ بالا با دو دوربین سلفی بهره می‌برد. دوربین پنل پشتی روی یک برآمدگی بسیار - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر فومن استان گیلان - بزرگ قرار گرفته است که دوربین اصلی آن - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر فومن استان گیلان - در بخش بالا و سایر دوربین‌ها به همراه یک فلش LED در حلقه پایینی قرار دارند.

هنوز اطلاعات و مشخصات چندان دقیق‌تری درباره گوشی‌های این سری مشخص نشده است. با این وجود انتظار می‌رود طی روزهای آینده اطلاعات و اخبار جدیدی درباره گوشی‌های هواوی منتشر شود.

- تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر فومن استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone