🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28312.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تولید اولین قلب سه بعدی با سلول و رگ‌های انسانی

کمبود اعضای پیوندی سالم و به ویژه قلب یکی از بزرگترین معضلات دنیای پزشکی است اما دستاورد جدید محققان امیدها به پایان این مشکل را تا حد زیادی افزایش داده است. این تیم تحقیقاتی توانسته ...

کمبود اعضای پیوندی سالم و به ویژه قلب یکی از بزرگترین معضلات دنیای پزشکی است اما دستاورد جدید محققان امیدها به پایان این مشکل را تا حد زیادی افزایش داده است.

این تیم تحقیقاتی توانسته با استفاده از بافت و رگ انسانی یک قلب را به صورت سه بعدی چاپ کند. هرچند خروجی نهایی به اندازه قلب انسان نیست و به گفته محققان به اندازه قلب یک خرگوش است اما دستاوردی قابل توجه به شمار می رود. پروفسور «تال دویر»، سرپرست این تیم می گوید:

این نخستین بار در دنیا است که یک قلب کامل با سلول، رگ های خونی، بطن ها و دهلیزها به صورت موفقیت آمیز مهندسی و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر دلیجان استان مرکزی - چاپ شده است. - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر دلیجان استان مرکزی - پیش از این افرادی دیگر ساختار قلب را به صورت سه بعدی چاپ کرده اند اما در آن خبری از سلول یا رگ های خونی نبوده است.

در این پروژه بافت های چربی از بدن - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر دلیجان استان مرکزی - بیماران گرفته شده و به عنوان جوهر چاپگر سه بعدی مورد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر دلیجان استان مرکزی - استفاده قرار گرفته است. هرچند - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر دلیجان استان مرکزی - این قلب هنوز جای کار دارد و علی رغم قابلیت انقباض توانایی خون رسانی را ندارد اما محققان - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر دلیجان استان مرکزی - امیدوارند تا حدود یکسال دیگر با بهینه سازی بیشتر قلب سه بعدی را روی حیوانات آزمایش کنند. تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر دلیجان استان مرکزی

پروفسور دویر امیدوار است تا حدود یک دهه دیگر چاپگرهای اندام انسانی در بهترین بیمارستان های جهان مورد بهره برداری قرار گرفته و به صورت روتین به تولید اندام برای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر دلیجان استان مرکزی - بیماران بپردازند.

متخصصان در سال های اخیر کاربردهای بسیاری را برای چاپگرهای سه بعدی پیدا کرده اند که شامل - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر دلیجان استان مرکزی - حوزه های فناوری، پزشکی، حمل - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر دلیجان استان مرکزی - و نقل و حتی صنایع غذایی می شود. در حال حاضر محققان دانشگاه تورنتو در حال تلاش برای چاپ پوست روی زخم هستند و دانشگاه مینه سوتا نیز یک جمجمه شفاف برای موش ها تولید کرده که به درک بهتر فعالیت های مغزی این جانور کمک می کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هیلان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام یه سوال داشتم تعمیرگاه شما آیا منطقه بهشتی دلیجان خدمات داره.
پاسخ: بله در بهشتی شهر دلیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone