🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11228.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۰ در سقوط از ارتفاع ۳.۳۵ کیلومتری سطح زمین جان سالم به در برد

خلبان هواپیمایی آرکانزاس آمریکا ادعا می‌کند که حین پرواز با هواپیمای DA40 و زمانی که وی قصد داشته از ابرهای زیبا عکس بگیرد، گوشی آیفون ۱۰ از ارتفاع حدود ۳.۳۵ کیلومتری به زمین پرتاب می‌شود. ...

خلبان هواپیمایی آرکانزاس آمریکا ادعا می‌کند که حین پرواز با هواپیمای DA40 و زمانی که وی قصد داشته از ابرهای زیبا عکس بگیرد، گوشی آیفون ۱۰ از ارتفاع حدود ۳.۳۵ کیلومتری به زمین پرتاب می‌شود. بعد از این حادثه وی موبایل خود را با کمک اپلیکیشن Find My iPhone پیدا می‌کند و در کمال تعجب متوجه می‌شود که دستگاه سالم است و آسیب ندیده است.

گوشی‌های آیفون معمولا تحت آزمایش‌های مختلفی مانند غوطه‌ور شدن در آب و تست مقاومت قرار می گیرند و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمخاله استان گیلان - حالا در عمل نیز توانسته‌اند سربلند بیرون بیایند.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمخاله استان گیلان

اخبار مربوط به این حادثه توسط صاحب دستگاه در انجمن هوانوردی منتشر شده است که خبر از سخت‌ترین عبور از تست مقاومت را که یک گوشی باید طی کند را تایید می‌کند. با این وجود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمخاله استان گیلان - نتیجه این آزمایش تصادفی بسیار چشمگیر و قابل توجه بوده است و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمخاله استان گیلان - یک بار دیگر استحکام بسیار خوب گوشی‌های آیفون را مشخص کرده است.

این خلبان که دیوید نام دارد در هنگام وقوع حادثه در حال پرواز با هواپیمای کوچک DA40 بوده است. هواپیمای کوچک دارای یک سایبان بزرگ پلکسی گلاس و پنجره‌های جانبی کوچکی است که در حین پرواز می‌توانند باز - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمخاله استان گیلان - شوند. عکس پیوست شده در این خبر نشان می‌دهد که دیوید با دیدن ابرهای منحصر به فرد تصمیم گرفته است تا از این منظره زیبا در فاصله ۳.۳۵ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمخاله استان گیلان - کیلومتری زمین عکاسی کند.

خلبان این خبر در هنگام گرفتن عکس‌های محتاطانه عمل کرده است اما در نهایت وزش باد شدید باعث لغزش گوشی و سقوط آیفون ۱۰ به سمت زمین شده است. با این - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمخاله استان گیلان - وجود او توانست گوشی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمخاله استان گیلان - خود را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمخاله استان گیلان - از طریق اپلیکیشن Find My iPhone پیدا و ردیابی کند. دیوید در نهایت توانست گوشی خود را در «آرکانزاس» پیدا کند و مشخص شد که به غیر از باتری دستگاه، سایر بخش‌های گوشی در وضعیت خوبی قرار داشتند.

مکانی که دستگاه در آن فرود آمده است (یک توده خاک سویا) نیز ممکن است به جلوگیری از تکه تکه شدن آن کمک کرده باشد. همچنین گوشی او توسط قاب محافظ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر چمخاله استان گیلان - Otterbox Defender محافظت می‌شد که احتمالا کمک زیادی به سالم ماندن آن کرده است اما باز هم نتیجه به دست آمده از این سقوط بسیار قابل توجه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone