🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11220.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

یادداشت: با اعتماد پزشکان، بسترهای آنلاین پزشکی رشد کردند

نویسنده این یادداشت مهدی خدادادی، هم‌بنیانگذار و مدیر عامل دکتر ساینا است که به بهانه هفته پزشک آن را به رشته تحریر در آورده است. روز پزشک و یاد بود این روز باعث شد تا ...

نویسنده این یادداشت مهدی خدادادی، هم‌بنیانگذار و مدیر عامل دکتر ساینا است که به بهانه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر املش استان گیلان - هفته پزشک آن را به رشته تحریر در آورده است.

روز پزشک و یاد بود این روز - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر املش استان گیلان - باعث شد تا به رشد بسترهای آنلاینی که در آن پزشکان فعالیت دارند فکر کنم؛ بسترهایی که شاید روزی چندان مورد اقبال این دوستان نازنین نبود اما کرونا راهی برای آشتی هرچه بیشتر پزشکان و حضورشان در این اپلیکیشنها شد. خود ما در دکتر ساینا در روزهایی که در اول مسیر قرار داشتیم؛ برای قرص و محکم برجای ماندن و ادامه دادن نیاز به اعتماد پزشکان زیادی داشتیم تا بتوانیم ایده‌ای که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر املش استان گیلان - روی کاغذ داشتیم به عمل تبدیل کنیم. این اعتماد به راحتی به دست نمی‌آمد و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر املش استان گیلان - چالش‌هایی وجود داشت که هر روز بر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر املش استان گیلان - سر راهمان سبز می‌شد.

پزشکی از راه دور در روزهایی که ما استارت مسیر را زدیم؛ در ایران حوزه شناخته شده‌ای نبود و اولین استارتاپ بودن در این زمینه مشکلات زیادی پیش پای ما - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر املش استان گیلان - قرار داده بود. پزشکان کار با ارزش خودشان را داشتند و برای بخش بزرگی از آنها کاری که میکردیم قابل درک نبود. توضیحات پشت توضیحات بود که به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر املش استان گیلان - پزشکان گفته می‌شد و کم کم این جامعه چراغ سبز خود را به ما نشان می‌داد.
در واقع باید گفت با اعتماد پزشکان، حضور آنها و در ادامه مسیر باعث شد که اپلیکیشن‌های حوزه سلامتی با حضور پزشکان رشد پیدا کنند. ما در دکتر ساینا با پیوستن بیش از 2 هزار پزشک - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر املش استان گیلان - روز به روز بزرگتر شدیم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر املش استان گیلان - و اعتماد کاربران را به خود جلب کردیم. سعی کردیم این فرهنگ را جا بیندازیم که می‌توان از بستر آنلاین با پزشک هم در ارتباط بود - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر املش استان گیلان - و همان نتیجه را گرفت که در داخل مطب به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر املش استان گیلان - آن می‌رسید.

قریب به دو سال از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان گذشته و همه ما در جریانیم که در این برهه زمانی چه فشار بزرگی بر دوش نظام سلامت بوده و پزشکان در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا مجاهدانه در حال کار هستند و برای نجات جان مردم بسیج شده‌اند.

در این مدت دکترهای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر املش استان گیلان - فعال در اپلیکیشن‌های حوزه پزشکی در کنار فعالیت و ویزیت حضوری روزمره خود، زمان زیادی به ویزیت بیماران و کاربران آنلاین می‌پردازند. آنها هم می‌دانند که بخشی از مردم در این دوران ترجیح به قرنطینه خانگی گرفتند و از داخل خانه خود با دکترها ارتباط برقرار می‌کنند. پزشکان در حال انجام رسالت پزشکی خود از طریق بستر آنلاین هستند و کمک می‌کنند که عبور و مرور غیر ضروری کمتر شود و شیوع کاهش پیدا کند‌. آنها ر تلاش هستند تا در مسیر رسالت پزشکی خود بتوانند تمام دانش خود را بر دایره عمل بریزند و افراد را به صورت آنلاین ویزیت کرده و در راستای حل مشکلشان گام بردارند.

شاید این روزها که روز پزشک نام گرفته‌اند را باید ویژه‌تر به جامعه پزشکان تبریک بگوییم و خدا قوت بگوییم به پزشکانی که هم تصمیم ساز هستند و هم تصمیم‌گیر و مسئولیت بالایی در زمینه اینکه بیمار چه روند بیماری را باید طی کند و چه اتفاقی در انتظارش است و کجا باید تصمیم‌های حیاتی برای یک بیمار بگیرند، دارند. از همین جهت به نظرم بار روی دوش این عزیزان بسیار سنگین‌تر از همیشه است.

نباید این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر املش استان گیلان - موضوع را فاکتور بگیریم که نقش پزشکان در حوزه درمان کرونا بسیار قابل توجه و کلیدی‌تر نسبت به سایر عزیزان فعال در نظام سلامت است. شاید با توجه به شرایط ویژه‌ای که در آن قرار داریم برای کمک به پزشکان و تزریق حال خوب به جامعه پزشکی، بهتر باشد تلاش کرده و مراقب - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر املش استان گیلان - سلامتی خود و اطرافیانمان باشیم تا از این بیماری مصون بمانیم تا هر چه سریع‌تر و با کمک حاکمیت و افزایش سرعت در واکسیناسیون عموم مردم و هم افزایی میان دولت و مردم کمک بهتر و شایسته‌تری به جامعه پزشکی کشور هدیه دهیم

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone