🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  3. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  4. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  5. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22125.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کاهش ۷۶ درصدی اپلیکیشن های مخرب پلی استور گوگل در سال گذشته

در تحلیلی که RiskIQ روی ۱۲۰ اپ استور موبایلی انجام داده مشخص شد که با وجود افزایش ۱۸ درصدی اپلیکیشن ها در سراسر دنیا، مکانیزم های دفاعی علیه اپ های مخرب بهبودی قابل توجه پیدا کرده ...

در تحلیلی که RiskIQ روی ۱۲۰ اپ استور موبایلی انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل - داده مشخص شد که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل - با وجود افزایش ۱۸ درصدی اپلیکیشن ها در سراسر دنیا، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل - مکانیزم های دفاعی علیه اپ های مخرب بهبودی قابل توجه پیدا کرده است.

این اطلاعات از گزارش چشم انداز تهدید موبایل سال ۲۰۱۹ شرکت RiskIQ به دست آمده که در آن تعداد اپ های خطرناک یا فیلتر شده و همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل - تلاش های - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل - مختلف - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل - برای حفاظت در برابر آنها بررسی می شود.

براساس این گزارش پلی استور گوگل شاهد بیشترین کاهش اپ های مخرب در سال ۲۰۱۹ بوده و افت سال به سال ۷۶ درصدی را در میزان اپ های لیست سیاه خود تجربه کرده است؛ به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل - بیان دیگر شمار اپ های مخرب در این مارکت اندرویدی از رقم ۱۰۸۷۷۰ در سال ۲۰۱۸ به ۲۵۶۴۷ اپ در سال ۲۰۱۹ کاهش یافت.

طبق اعلام کارشناسان RiskIQ این غول تکنولوژی آمریکایی چندین طرح مختلف را برای کاهش شمار اپ های مخرب در سال گذشته کلید زد اما همچنان امکان آنکه به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل - طور کامل از ورود آنها به پلی استور جلوگیری شود وجود ندارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل

نکته مهم دیگر اینکه اپ های مخرب شناسایی شده در پلی استور غالبا به نحوی به چین ارتباط پیدا می کنند و چین همواره در کانون گزارش های RiskIQ قرار دارد؛ ۴۰ درصد از کل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل - هزینه های صرف شده در اپ استورهای سراسر دنیا از چین می آید و به همین خاطر این کشور بزرگترین مارکت اپلیکیشن در دنیا را دارد. بیشترین تعداد اپ های مخرب سال پیش در سه اپ استور چینی عرضه شدند و ApkGK که اپ استور شماره یک چین محسوب می شود سال پیش دوبرابر پلی استور گوگل اپ مخرب در اختیار کاربرانش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل - قرار داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل

اما بزرگترین گنجینه اپ های مخرب در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل - سال گذشته نیز پورتال بازی های اندرویدی 9Game.com بود که با قرار دادن - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل - ۶۱۶۶۹ عنوان در فهرست سیاه خود صدرنشین این جدول شد. همچنین طبق گزارش RiskIQ احتمال دانلود اپ های مخرب در این فروشگاه بیشتر از هر مارکت دیگری گزارش شد. بعد از این فروشگاه مجازی، Feral apps، مارکت Vmall هواوی، شیائومی و در نهایت Zhushou متعلق به شرکت اینترنتی Qihoo - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل - 360 بیشترین میزان آلودگی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل - را در اپلیکیشن های خود داشتند.

در این گزارش همچنین اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خلخال استان اردبیل - شده که اپ استور اپ حکم یک دژ نظامی را برای این شرکت دارد و در نتیجه به ندرت پیش می آید که اپ های مخرب از آن سر در بیاورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone