🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11229.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

آنلاک بوت لودر می‌تواند عملکرد دوربین و برخی اپ‌های گلکسی زد فولد ۳ را متوقف کند

براساس گزارش جدید «XDADevelopers»، باز کردن قفل بوت‌لودر در گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ عواقب سنگینی به دنبال دارد و باعث از کار افتادن دوربین‌های دستگاه،‌ ایجاد مشکلاتی در اجرای برخی اپ‌ها و همچنین ...

براساس گزارش جدید «XDADevelopers»، باز کردن قفل بوت‌لودر در گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ عواقب سنگینی به دنبال دارد و باعث از کار افتادن دوربین‌های دستگاه،‌ ایجاد مشکلاتی در اجرای برخی اپ‌ها و همچنین غیرفعال شدن سیستم تشخیص چهره می‌شود.

گلکسی زد فولد - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - ۳ جدیدترین گوشی‌ سامسونگ محسوب می‌شود که برخی ویژگی‌های تازه مانند دوربین سلفی زیر نمایشگر را در خود جای داده است.

در گزارش مذکور اضافه شده که پس از آنلاک بوت لودر، پیام هشدارآمیزی برای کاربران نمایش داده می‌شود که می‌گوید «ادامه این روند باعث غیرفعال شدن دوربین می‌شود و ممکن است گوشی یا برخی اپلیکیشن‌ها دیگر به درستی کار نکنند.» به عبارت دیگر، - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - کاربرانی که قصد روت کردن گلکسی زد فولد ۳ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - را - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - دارند، دیگر نمی‌توانند از دوربین دستگاه استفاده کنند.

به نظر می‌رسد غول فناوری کره جنوبی با انجام این کار احتمالا قصد داشته است مانع انجام تغییرات جدید - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - روی گوشی تاشو خود توسط کاربران شود.

در نهایت باید عنوان کرد که قفل کردن مجدد بوت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - لودر دستگاه عملکرد کامل دوربین‌های آن را باز می‌گرداند. سونی در گذشته نیز تاکتیک مشابهی را برای گوشی‌های خود به کار گرفته بود. با این وجود سونی پس از انتشار اندروید ۹ این - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - کار - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - را متوقف کرد.

سامسونگ از زمان‌های گذشته طرفدار انجام تغییرات و روت کردن گوشی‌های خود توسط کاربران نبوده است. برای چندین سال ادعا شده است که باز کردن قفل بوت لودر باعث خراب شدن یکی از فیوزهای الکترونیکی گوشی می‌شود که این موضوع باعث عملکرد نادرست و غیرفعال - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - شدن اپلیکیشن «سامسونگ پی» می‌شود. هر چند عملکرد دوربین به آن فیوز ارتباطی ندارد، داشتن یک گوشی با - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - دوربین غیرفعال قطعا گزینه جالبی نیست. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ برای گوشی‌های آینده خود نیز چنین تصمیم خواهد گرفت یا خیر، ام بدون - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کردکوی استان گلستان - شک حرکت غول فناوری کره‌ای غیرحرفه‌ای است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone