🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19065.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

در آستانه تغییرات حریم خصوصی اپل، فیسبوک از مزایای تبلیغات برای کاربران می‌گوید

اوایل این هفته و دقیقا پیش از تغییر سیاست‌های حریم خصوصی اپل، فیسبوک اعلام کرد قصد دارد اعلان‌هایی را برای کاربران آیفون در سرتاسر جهان در مورد نحوه استفاده از داده‌ها برای ارائه تبلیغات شخصی ارسال ...

اوایل این هفته و دقیقا - تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پیش از تغییر سیاست‌های حریم خصوصی اپل، فیسبوک اعلام کرد قصد دارد - تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اعلان‌هایی را برای کاربران آیفون در سرتاسر جهان در مورد نحوه استفاده از داده‌ها - تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برای ارائه تبلیغات شخصی ارسال کند. همچنین فیسبوک در این اعلان، از آن‌ها می‌خواهد که کنترل نحوه استفاده اپلیکیشین‌های خود را در اختیار فیسبوک بگذارند.

فیسبوک پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد از اپل به علت «سوءاستفاده از قدرت در بازار تلفن‌های هوشمند به منظور وادار کردن توسعه‌دهندگان اپلیکیشن به تبعیت - تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از قوانین اپ استور» شکایت کند. براساس گزارش رویترز، فیسبوک به دلیل آسیب‌های احتمالی که ممکن است به‌روزرسانی‌های جدید حریم خصوصی اپل به تجارت تبلیغات این کمپانی وارد کند، اعلان‌ها را پیش از اپل - تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ارائه‌ ‌می‌کند.

تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

این اعلان جدید به صورت یک صفحه‌ی نمایش تمام صفحه برای کاربر ظاهر می‌شود و کاربران - تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - فیسبوک و اینستاگرام را ترغیب می‌کند تا کنترل نحوه استفاده خود از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را به فیسبوک واگذار کنند. همچنین فیسبوک از کاربران می‌خواهد که «از مشاغلی که برای دسترسی به مشتری به تبلیغات اعتماد - تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می‌کنند» پشتیبانی کنند.

به نظر می‌رسد فیسبوک با این اعلان جدید قصد دارد به کاربرانش که از آیفون استفاده می‌کنند هشدار - تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دهد که این اقدام - تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از سوی اپل می‌تواند ضرر زیادی به مشاغل کوچکی که به تبلیغات روی پلتفرم نیاز دارند، بزند.

تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

اختلاف اپل و فیسبوک بر سر حریم خصوصی به چندین سال پیش برمی‌گردد. فیسبوک حتی اختلاف خود - تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با اپل را وارد روزنامه هم کرد و پس از آن «مارک زاکربرگ» و «تیم کوک» دو - تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مدیر عامل این کمپانی‌ها مجموعه‌ای از اظهارات - تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - علنی را علیه مدل‌های تجاری شرکت دیگر بیان کردند.

در حال حاضر مشخص نیست که اعلان‌های برنامه‌ریزی شده توسط فیسبوک دقیقا چه زمانی بر روی این پلتفرم‌ها نمایش داده شود. با این وجود - تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - انتظار می‌رود اپل به زودی اعلانات مربوط به حریم خصوصی خود را ارائه‌ کند. اپل به تازگی اظهار داشت که این اعلان‌ها در آینده برای اکثر مدل‌های آیفون ظاهر می‌شوند و به کاربر اطلاع می‌دهند که فیسبوک در - تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حال استفاده از برخی داده‌های آن‌هاست.

در اینجا از کاربران سوال می‌شود که آیا مایل است برخی داده‌هایش را با فیسبوک به - تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اشتراک بگذارد یا خیر. طبیعتاً پاسخ بسیاری از کاربران - تعمیرات مایکروفر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به این سوال، منفی خواهد بود و این مسئله به شدت کسب‌وکار تبلیغات فیسبوک را با خطر مواجه کرده است. باید برای دیدن واکنش فیسبوک نسبت به این تهدید چیست و چه برنامه‌ای برای آن دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone