🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14343.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ویندوز ۱۱ احتمالا از ویجت‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند

چند روز دیگر ویندوز ۱۱ رسما معرفی می‌شود، اما با افشای بیلد آن در هفته گذشته، هر روز اطلاعات جدیدی درباره این سیستم عامل مایکروسافت به اینترنت راه پیدا می‌کند. حالا طبق جدیدترین گزارش، ویندوز ...

چند روز دیگر ویندوز ۱۱ رسما معرفی می‌شود، اما با افشای بیلد آن در هفته گذشته، هر روز اطلاعات جدیدی درباره این سیستم عامل مایکروسافت به اینترنت راه پیدا می‌کند. - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - حالا طبق جدیدترین گزارش، ویندوز ۱۱ از ویجت‌های شخص ثالث پشتیبانی خواهد کرد.

با افشای بیلد ویندوز - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - ۱۱، بسیاری از کاربران آن را روی سیستم خود نصب کردند و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - کدهای آن‌ها - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - را مورد بررسی قرار دادند. در این بیلد نشانه‌ای مبنی بر پشتیبانی سیستم عامل آینده ردموندی‌ها از ویجت‌های شخص ثالث وجود ندارد و کاربران تنها می‌توانند از ویجت‌های ساده مایکروسافت مانند نیوز استفاده کنند، علاوه بر این، امکان شخصی‌سازی آن‌ها هم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - وجود ندارد.

با وجود چنین موضوعی، حالا یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «WalkingCat» در توییتر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - اعلام کرده که سیستم عامل جدید مایکروسافت از ویجت‌های شخص ثالث پشتیبانی خواهد کرد، البته در ابتدا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - تنها می‌توان از ویجت‌های مایکروسافت در ویندوز ۱۱ بهره برد. اما با گذر زمان، امکان پشتیبانی از ویجت‌های شخص ثالث به این سیستم عامل افزوده می‌شود.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان

به اعتقاد بسیاری، مایکروسافت ویجت‌ها را جایگزین کاشی‌های زنده می‌کند و دیگر شاهد کاشی‌های زنده در ویندوز 11 نخواهیم بود. با افزودن ویجت‌ها به ویندوز ۱۱، این سیستم عامل به اندروید، iOS و iPadOS - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - نزدیکتر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - می‌شود و می‌تواند تجربه بهتری برای کاربران به ارمغان بیاورد.

طبق اخبار و بررسی‌های صورت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - گرفته روی بیلد غیررسمی، به نظر می‌رسد سیستم عامل آینده مایکروسافت با وجود ظاهر مشابه ویندوز - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - ۱۰، عملکرد سیستم‌ها - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - را بطور چشمگیری بهبود می‌دهد. برای مثال طبق تست‌ها، این سیستم عامل باعث بهبود عملکرد - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - پردازنده‌های big.LITTLE می‌شود. انتظار می‌رود در آینده چنین تراشه‌هایی سهم بالایی در بازار - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - پیدا کنند.

دیروز ویدیویی منتشر شد که طبق ادعای سازنده‌اش، مربوط به بیلد رسمی ویندوز ۱۱ می‌شود. طبق آن، سیستم عامل جدید مایکروسافت در مقایسه با ویندوز ۱۰ عملکرد سیستم را بطور چشمگیری بهبود می‌دهد. این احتمال وجود - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - دارد که شاهد معرفی ویندوز 11 SE به عنوان نسخه سبک‌تر سیستم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کردکوی استان گلستان - عامل جدید ردموندی‌ها هم باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone