🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14363.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

افشای اولین جرئیات از رابط کاربری MIUI 13: سری می ۹ و ردمی نوت ۸ آپدیت نمی‌شوند

شیائومی اخیرا رابط کاربری MIUI 12.5 را معرفی و برای برخی محصولاتش منتشر کرده، با این حال حالا شاهد انتشار اطلاعاتی درباره جایگزینش هستیم. انتظار می‌رود چینی‌ها در آینده نزدیک رابط کاربری MIUI 13 را ...

شیائومی اخیرا رابط کاربری MIUI 12.5 را - تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - معرفی و برای برخی محصولاتش منتشر کرده، با این حال حالا شاهد انتشار اطلاعاتی درباره جایگزینش هستیم. انتظار می‌رود چینی‌ها در آینده نزدیک رابط کاربری MIUI 13 را معرفی کنند.

گزارشی جدید از عرضه این رابط کاربری در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ خبر می‌دهد، البته بطور دقیق باید در تاریخ ۴ تیر منتظر ارائه آن باشیم.

ظاهرا بسیاری از گوشی‌های قدیمی شیائومی جایی در لیست دریافت‌کنندگان این رابط کاربری ندارند. از این محصولات می‌توان به گوشی‌های سری می ۹ که سال ۲۰۱۹ از راه رسیدند، می میکس ۳، سری ردمی نوت ۸ و ردمی - تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۸ اشاره کرد.

در حال حاضر - تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - چینی‌ها رابط کاربری MIUI 12.5 را برای - تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می ۹ SE منتشر کرده‌اند و می میکس - تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - 2S و سری - تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می ۸ هم در آینده نزدیک آن را دریافت - تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌کنند. با این وجود، ظاهرا صاحبان این گوشی‌های هوشمند نباید منتظر دریافت رابط کاربری MIUI 13 باشند. احتمالا تمام محصولات - تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - جدیدتر این شرکت جدیدترین رابط کاربری آن را دریافت خواهند کرد.

تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی

گزارش اخیر اطلاعاتی درباره ویژگی‌های MIUI - تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - 13 منتشر نکرده، با این حال انتظار داریم چینی‌ها تغییراتی در لاک اسکرین، رابط اصلی، ناوبری، افکت‌های انیمیشن، حریم - تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خصوصی، امنیت و همچنین شارژ باتری بهبود زیادی اعمال کنند.

در حال حاضر شیائومی اطلاعاتی درباره - تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - MIUI 13 منتشر نکرده، بنابراین نمی‌توان به گزارش اخیر هم اطمینان چندانی کرد. با این حال اگر این کمپانی بخواهد در آینده - تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نزدیک از چنین رابط کاربری رونمایی کند، باید منتظر انتشار گزارش‌هایی درباره آن در هفته‌های - تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آینده باشیم.

شیائومی اواخر ۲۰۲۰ از رابط کاربری MIUI 12.5 با بهبودهای قابل - تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - توجه رونمایی کرد. این رابط کاربری طراحی بصری بهتری نسبت به گذشته دارد و برنامه‌های سیستمی یا پیش فرض کمتری را نسبت به پوسته‌های دیگر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ساختار اصلی MIUI 12.5 بازنویسی شده که نتیجه آن، کاهش ۲۰ درصدی مصرف رم و ۲۵ درصدی انرژی توسط این رابط کاربری است. مصرف رم در پس زمینه هم کاهشی نزدیک به - تعمیرات لباسشویی در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۳۵ درصد را تجربه می‌کند. شاید چنین بهبودهایی در نسل بعدی این رابط کاربری هم اعمال شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone